ایلنا – البرز می‌تواند قطب رویداد‌های گردشگری اتومبیلرانی باشد

صاحب‌خبر –

به گزارش ایلنا از البرز، رحیم‌ خاکی در جمع فعالان اتومبیلرانی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های اردشیر درویشی به‌عنوان مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز و مشاور اجرایی اداره کل میراث‌فرهنگی اظهار کرد: با تعامل و هم‌افزایی سعی می‌شود هر امکانی در هر جای استان برای برگزاری رویداد‌های ورزشی ملی و بین‌المللی برای جذب توریست به‌ویژه در حوزه اتومبیلرانی انجام شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: با توجه به اینکه ٧٠ درصد پتانسیل حوزه اتومبیلرانی کشور در البرز وجود دارد، این استان می‌تواند قطب برگزاری رویداد‌های این حوزه باشد و برای این منظور نیاز به حمایت‌های دولتی و اداری است و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هیچگونه حمایتی دریغ نمی‌کند.

خاکی افزود: توریسم ورزشی می‌تواند نقش اساسی در توسعه اقتصاد گردشگری استان داشته باشد و لازم است جانمایی مناسب برای برگزاری رویداد‌های اتومبیلرانی با تعامل و همکاری منابع طبیعی و ورزش و جوانان و حوزه گردشگری برای توسعه زیر ساختی فراهم شود.

او ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید نیز مانند دولت قبل گام‌های سریعتری برای توسعه گردشگری طی شود و از ظرفیت‌های نسل جوان برای اشتغالزایی، شادی‌آفرینی و توسعه اقتصادی استفاده شود.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ایرنا – آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات جودو بانوان منطقه ۲ کشور در سقز شد

صاحب‌خبر – به گزارش ایرنا، رقابت های جودو قهرمانی رده های سنی نوجوانان و جوانان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *