ایلان ماسک احتمالاً برای ساخت گوشی X با سامسونگ همکاری می‌کند

آن طور که به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد با همکاری سامسونگ گوشی اختصاصی خود را با نام X روانه بازار کند. این میلیاردر جنجالی پس از اعلام همکاری اپل با OpenAI، تصمیم گرفت استفاده از تمامی محصولات اپل را در شرکت‌های تحت مدیریت خود ممنوع کند.

از دیروز صحبت‌های زیادی درباره هوش مصنوعی مطرح شده است، به دنبال اعلام اپل مبنی بر اضافه کردن چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی به دستگاه‌های خود، غول فناوری با همکاری OpenAI،ChatGPT را با سیری ادغام کرده و قصد دارد تا از مدل‌های هوش مصنوعی آن برای تقویت قابلیت‌های دستیار نوشتاری در گوشی‌های هوشمند، نوت‌بوک‌ها و تبلت‌های خود بهره ببرد. ایلان ماسک که مالک شرکت‌های مختلفی از جمله X است، درباره همه چیزهایی که در مراسم اپل رونمایی شد اظهار نظر کرد. پر واضح است که او هیچ علاقه‌ای به اپل یا OpenAI ندارد و پست‌های دیروز او در شبکه‌ی X ترکیبی از میم‌هایی بود که ادعاهای اپل درباره حریم خصوصی در پردازش مبتنی بر ابر را زیر سوال می‌برد و به نقاط ضعف OpenAI اشاره می‌کرد.

یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس پیش‌بینی کرد که در آینده‌ای نزدیک، ایکس و سامسونگ با همکاری یکدیگر گوشی جدیدی به نام X را روانه بازار خواهند کرد. این گوشی از سیستم‌عامل متن‌باز X OS بهره‌مند خواهد بود که تضمین‌کننده حریم خصوصی کاربران است. علاوه بر این، گوشی X قابلیت اتصال مستقیم به ماهواره‌های استارلینک را خواهد داشت و با اپلیکیشن ایکس، خودروهای تسلا، روبوتاکسی‌ها، ربات‌های آپتیموس، سیستم حمل‌ونقل شرکت بورینگ و محصولات نورالینک به‌طور کامل سازگار خواهد بود. این پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده یک اکوسیستم یکپارچه و نوآورانه است که تمامی محصولات و خدمات مرتبط با ایلان ماسک را در بر می‌گیرد.

نکته‌ی جالب اینجاست که ایلان ماسک در واکنش به این پست نوشت: «احتمال وقوع چنین چیزی را نمی‌توان رد کرد.» در پاییز سال ۱۴۰۱، بحث‌هایی پیرامون احتمال ساخت یک گوشی جدید توسط ایلان ماسک برای رقابت با آیفون و دستگاه‌های اندرویدی مطرح شد. این موضوع زمانی به اوج رسید که مشکلات اپلیکیشن توییتر با اپ استور و گوگل پلی باعث شد ماسک ایده تولید این گوشی جدید را به میان بیاورد. تولید گوشی‌های هوشمند فرآیندی پیچیده و چالش‌برانگیز است، اما تعامل با شرکتی بزرگ مانند سامسونگ می‌تواند به طور قابل توجهی موانع موجود در مسیر این پروژه را کاهش دهد و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

منبع: Sammobile

نوشته ایلان ماسک احتمالاً برای ساخت گوشی X با سامسونگ همکاری می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تمام مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ اولترا لو رفت • دیجی‌کالا مگ

کمی بیش از یک هفته تا رویداد تابستانه‌ی آنپکد سامسونگ باقی مانده است. انتظار می‌رود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *