ایرپاد اپل مجهز به دوربین مادون قرمز می‌شود

بنابر گفته‌های یکی از تحلیل‌گران اپل، این شرکت قصد دارد ایرپاد جدید مجهز به دوربین مادون قرمز عرضه کند تا تجربه‌های فضایی با هدست ویژن پرو را بهبود بخشد.

او توضیح داد که اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ ایرپاد جدید مجهز به ماژول‌های دوربین مادون قرمز به میزان انبوه تولید کند. به نظر می‌رسد این دوربین‌های مادون قرمز مشابه دریافت‌کننده شناسایی صورت آیفون خواهند بود.

هدف از دوربین‌های مادون قرمز در ایرپاد مرتبط با هدست اپل ویژن پرو و هدست‌های آینده این شرکت است، که تجربه محاسباتی و صوتی فضایی را بهبود می‌بخشد. این دوربین‌های مادون قرمز تغییرات تصویر محیطی را تشخیص می‌دهند که دامنه‌ی گسترده‌تری از حرکات را ارائه می‌دهد تا تعامل کاربر را بهبود دهند. به عنوان مثال، اگر کاربری ویدیویی را با استفاده از ‌اپل ویژن پرو‌ و ایرپاد های جدید تماشا کند و سر خود را به یک سمت بچرخاند، منبع صوتی در آن جهت تقویت شده و تجربه صوتی/محاسباتی فضایی را ارتقا می‌دهد.

گفته می‌شود که Foxconn تامین‌کننده‌ی اجزای مادون قرمز جدید خواهد بود و این تولید کننده قطعات الکترونیکی تایوانی، آماده‌ی تامین قطعات کافی برای حدود ۱۰ میلیون ایرپاد در ابتدا می‌باشد. هنوز مشخص نیست که کدام مدل ایرپاد این قابلیت جدید را اول دریافت خواهد کرد، با این حال، ایرپاد پرو از آنجایی که از قابلیت صوتی بی اتلاف به صورت انحصاری با ویژن پرو پشتیبانی می‌کند، بیشترین احتمال را دارد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تماشا کنید: ویدیویی حیرت‌انگیز از پیشروی یک طوفان خطرناک

ماهواره‌ GOES-East آمریکا ویدیویی از پیشروی طوفان بریل (Hurricane Beryl) ثبت کرده است که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *