ایردراپ ۳.۷ واحدیِ ZKsync در هفته آینده انجام می‌شود

شبکه ZKsync بعد از هفته‌ها انتظار قصد دارد ایردراپ خود را در هفته آینده انجام دهد. داده‌های بازار پیش از عرضه نشان می‌دهد که ارزش این ایردراپ به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

خلاصه خبر

  • ایردراپ ZKsync هفته بعد انجام می‌شود.
  • ارزش این ایردراپ طبق داده‌های بازار پیش از عرضه به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش کوین دسک، متر لبز (Matter Labs)، توسعه‌دهنده شبکه لایه دوم ZKsync، رسماً اعلام کرد که ۱۷.۵ درصد از کل عرضه ۲۱ میلیارد واحدی توکن ZK هفته آینده بین کاربران آن توزیع می‌شود. به عبارت دیگر این پلتفرم قرار است ایردراپ‌ ۳.۷ میلیارد توکن ZK را هفته آینده انجام دهد.

با توجه به قیمت ۰.۶۶ دلاری ZK در بازار پیش از عرضه، ارزش ایردراپ ZKsync تقریباً به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد. با این حال ارزش این توکن بعد از راه‌اندازی آن ممکن است با نوسانات جدیدی روبه‌رو شود. به طور کلی ۸۹ درصد از این ایردراپ به کاربران ZKsync تخصیص می‌یابد و ۱۱ درصد باقی‌مانده به مشارکت‌کنندگان اکوسیستم آن می‌رسد. از این ۱۱ درصد ۵.۸ درصد بین پروژه‌های بومی، ۲.۸ درصد بین انجمن‌های آنچین و ۲.۴ درصد بین سازندگان آن توزیع می‌شود.

توزیع ایردراپ توکن ZK

شایان ذکر است که متر لبز اعلام کرد هر فرد نهایتاً می‌تواند ۱۰۰٬۰۰ توکن دریافت کند. به نظر می‌رسد ZKsync با اجرای این سیاست تلاش کرده است جلوی توزیع ناعادلانه و نهنگ‌ها را بگیرد. علاوه بر این کارمندان متر لبز و سرمایه‌گذاران آن به ترتیب ۱۶.۱ و ۱۷.۲ درصد از عرضه ZK را دریافت می‌کنند.

توزیع توکن ZK

به طور کلی ۶۹۵٬۲۳۲ کیف پول در این ایردراپ واجد شرایط شدن و اسنپ شات آن در ۲۴ مارس (۵ فروردین) گرفته شده است. این کیف پول‌ها بر اساس فعالیت‌هایی مثل تعامل با ۱۰ قرارداد هوشمند در ZKsync Era، افزایش نقدینگی پروتکل‌های دیفای و معامله بیش از ۱۰ توکن ERC-20 انتخاب شده‌اند. الکس گلوچووسکی (Alex Gluchowski)، بنیان‌گذار و مدیرعامل متر لبز، خاطرنشان کرده است:

این ایردراپ برای حاکمیت ZKsync ایجاد شده است. بنابراین ما امیدواریم که اکثر دریافت‌کنندگان آن در حاکمیت ZKsync شرکت کنند، توکن‌هایشان را به آن اختصاص دهند و به اعضای فعال جامعه آن تبدیل شوند. به نظر ما بهتر است توکن‌ها به دست افرادی بیفتند که واقعاً به پروتکل ZKsync اهمیت می‌دهند.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

نوشته ایردراپ ۳.۷ واحدیِ ZKsync در هفته آینده انجام می‌شود اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های کمبو امروز 11 تیر همستر

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *