ایردراپ بلست به زودی آغاز می‌شود

در حالی بسیاری از تحلیلگران باور داشتند ایردراپ بلست بزرگ‌ترین ایردراپ سال ۲۰۲۴ خواهد بود؛ این شبکه قسمتی از جزییات ایردراپش را منتشر کرده است.

خلاصه خبر

  • ایردراپ‌ بلیست به زودی آغاز می‌شود.
  • یکی از شرایط مورد نیاز برای واجد شرایط شدن در این ایردراپ مشخص شده‌ است.

به گزارش کوین گیپ، طبق پستی که انجمن بلست منتشر کرده؛ تا قبل از ۲۵ ژوئن (۵ تیر) تمام برنامه‌های غیرمتمرکز باید امتیازات و برنامه پاداششان را توزیع و مشخص کنند.

با این حال، امتیاز مذکور باید به EOA (حساب‌های تحت مالکیت خارجی) کاربران اختصاص یابد تا آن‌ها در ایردراپ بلست واجد شرایط شوند. در نتیجه برای مثال اگر امتیازات شما در قرارداد هوشمند جداگانه‌ای باشد، در ایردراپ‌ بلست لحاظ نمی‌شود.

شایان ذکر است کاربرانی که امتیاز EOA را دارند، باید حداقل یک بار با استفاده از آن حساب وارد داشبورد بلست شده‌ باشند. از سوی دیگر، کیف پول‌های تعبیه‌شده‌ای مانند Privy نیز باید از لینک سازی برای واجد شرایط بودن اطمینان حاصل کنند. 

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

نوشته ایردراپ بلست به زودی آغاز می‌شود اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های کمبو امروز 11 تیر همستر

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *