اگر می‌خواهیم نگاه قیم‌‌مأبانه‌ و انجمن حجتیه‌ای در کشور حاکم نباشد باید به پزشکیان رای دهیم

|


۱۴۰۳/۰۴/۱۳ ۲۳:۲۰:۲۸

|

|


عارف:



نماینده فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: انتخاباتِ امروز رقابت بین دو تفکر، دو ایده و روش حکمرانی است. در یک دیدگاه نگاه قیم‌‌مابانه‌ی انجمن حجتیه‌ای حاکم است. به نفع ایران است که به پزشکیان رای دهیم.





|


۱۴۰۳/۰۴/۱۳ ۲۳:۲۰:۲۸

نماینده فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: انتخاباتِ امروز رقابت بین دو تفکر، دو ایده و روش حکمرانی است. در یک دیدگاه نگاه قیم‌‌مابانه‌ی انجمن حجتیه‌ای حاکم است. به نفع ایران است که به پزشکیان رای دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف شامگاه امشب در تجمع حامیان مسعود پزشکیان در ورزشگاه شهید حیدرنیا در سخنانی گفت: از حضور تمام ایرانیان تشکر می‌کنم. انشاالله روز جمعه شما مردم ایران انتخاب نهایی خود را تکمیل کنید. اگر روند انتخابات در سال‌های اخیر را ارزیابی کلی کنید به دو تفکر و شیوه حکمرانی می‌رسید.

وی ادامه داد: یک تفکر ریشه‌اش در آرمان انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بنا شد و به مردم سالاری باور دارد. تفکر دیگر خود را صاحب نظام ایدئولوژیک می‌داند و انحصارطلبانه فکر می‌کند و خود را پایبند به استمرار وضعیت موجود می‌داند و حضور خود را با هر هزینه‌ای ادامه می‌دهد که این ریشه در انجمن حجتیه دارد.

معاون اول رییس جمهور در دولت اصلاحات تصریح کرد: در دیدگاه اول وظیفه حکومت فراهم آوردن امکانات لازم در چارچوب قانون اساسی است. وظیفه حکومت رساندن به مقصد نهایی با قانون است. در دیدگاه اول ولی نعمت مردم بوده و دولت خدمتگزار مردم است. اما در دیدگاه دوم نظر مردم زینتی و تصمیمات در خفا گرفته می‌شود و مردم باید به آن عمل کرده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.

عارف تصریح کرد: در دیدگاه اول زنان و مردان از حوق برابر برخوردارند و قانون مبنای کار است. انتخاباتِ امروز رقابت بین دو تفکر، دو ایده و روش حکمرانی است. در دیدگاه دوم یک نگاه قیم‌‌مابانه‌ی انجمن حجتیه‌ای حاکم است. به نفع ایران است که به پزشکیان رای دهیم. اگر می‌خواهیم ایران برای ایرانیان باشد باید به پزشکیان رای دهیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم بمانیم و پیشرفت داشته باشیم و صاحبان کشور باشیم باید پزشکیان رییس‌جمهور باشد اگر می‌خواهیم قانون فضل الخطاب باشد باید دیدگاه اول حاکم باشد. اگر می‌خواهیم اقتصادی پویا با معیشت بهتر داشته باشیم، باید پزشکیان انتخاب شود. اگر می‌خواهیم پرونده‌های فساد و نفوذ مراکز امنیتی در دانشگاه‌ها حاکم نباشد باید پزشکیان بیاید. اگر می‌خواهیم زنان جایگاه خود را داشته باشند باید پزشکیان بیاید. پزشکیان دردشناس است و می‌تواند با رای شما این مطالبه‌ها را به نتیجه برساند.

 



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خبر مهم برای متقاضیان خودروهای وارداتی به قیمت نمایندگی

طبق وعده‌ی رییس سازمان توسعه تجارت، مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی از این هفته آغاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *