اکانت Nickmercs در توییچ به صورت موقت مسدود شد

استریمرهای توییچ روزهای چندانی خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و اکنون نیک کولچف یا همان Nickmercs برای اولین بار به دلیل استفاده از یک توهین در پلتفرم Twitch بن شده است.

این ممنوعیت ناگهانی و تنها چند روز پس از جنجال اخیر در مورد Dr Disrespect صورت گرفت که در سال 2017 به پیام دادن به یک خردسال در پلتفرم اعتراف کرد، اتفاقی که در نهایت منجر به ممنوعیت دائمی او در سال 2020 شد.

کولچف به دلیل استفاده از یک واژه توهین‌آمیز نسبت به افراد ترنس در جریان استریم خود به صورت موقت از توییچ بن شد. او در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت که دفعه بعد از اختلال روانی استفاده خواهد کرد.

یک سال از آخرین باری که Nickmercs به دلیل اظهار نظرهای ترنس‌فوبیک در دردسر افتاد، می‌گذرد. در ژوئن سال گذشته، او در واکنش به معترضان حقوق ترنس‌ها گفت که باید بچه‌های کوچک را تنها بگذارند. این وضعیت منجر به حذف اسکین سفارشی او از بازی Call of Duty شد، اما برخلاف وضعیت اخیر Dr Disrespect، بسیاری از افراد در همبستگی با Nickmercs ایستادند. پس از بازگشت به استریم، او به رکورد بالایی از اشتراک‌های پولی در Twitch دست یافت.

اخیراً، کولچف در جریان استریمی اظهار داشت که چنین چیزی به نام افراد ترنس وجود ندارد، قبل از اینکه در نهایت از واژه‌ای استفاده کند که منجر به اولین ممنوعیت او در Twitch شد.

در پی جنجال اخیر Dr Disrespect، در جریان آن که او به پیام دادن نادرست به یک خردسال در پلتفرم در سال 2017 اعتراف کرد، Nickmercs به شدت علیه آن صحبت کرد و تأکید کرد که دیگر نمی‌تواند از این استریمر قدیمی حمایت کند.

مدت زمان ممنوعیت Nickmercs در Twitch هنوز مشخص نیست.


منبع: https://vigiato.net/p/479900

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

یوتیوب درآمدزایی Dr. Disrespect از این پلتفرم را قطع کرد

سخنگوی پلتفرم یوتیوب به صورت رسمی اعلام کرد قابلیت درآمدزایی برای استریمر پرحاشیه این روزها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *