اولین گوشی‌های دریافت کننده اندروید 21 مشخص شدند؛ گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6

سامسونگ در مراسم امروز عصر گلکسی آنپکد خود خبر از یک اتفاق ویژه و تکرار یک استراتژی بحث برانگیز برای محصولات خود داد و آن عرضه 7 نسل آپدیت اندروید برای گوشی‌های پرچمدار تاشو خود بود. طبق اعلام سامسونگ، زد فلیپ 6 و زد فولد 6 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که می‌توانند بروزرسانی تا اندروید 21 را دریافت کنند.

در مراسم معرفی گوشی‌های سری 24 بود که برای اولین بار سامسونگ از اتفاقی هیجان‌انگیز برای کاربران خود خبر داد. کره‌ای‌ها در این مراسم اعلام کردند که سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار خود متعهد است تا 7 نسل آپدیت رسمی اندروید و 7 سال آپدیت پچ‌های امنیتی گوگل را ارائه دهد.

این اتفاق به خودی خود می‌تواند خیال کاربر را بابت اینکه شرکت سازنده دستگاه همیشه او را همراهی خواهد کرد تا بتواند نهایت استفاده را از دستگاه خود در عمر مفید داشته باشد، راحت کند.

در همین رابطه بخوانید:

شاه‌گوشی تاشو Galaxy Z Fold6 معرفی شد؛ باریک‌تر و سبک‌تر از همیشه

– گوشی تاشو گلکسی Z Flip 6 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

اما همانطور که عنوان شد، برای گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 نیز چنین رویه‌ای در دستور کار تیم پشتیبانی نرم‌افزاری دستگاه‌های سامسونگ قرار گرفته است. با این اوصاف می‌توانیم بگویم که این دو گوشی اولین محصولات تاشویی خواهند بود که دریافت نسخه 21 اندروید توسط آنها تضمین شده است.

از آنجایی که سامسونگ این دو گوشی را با رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه کرده و هر ساله یک نسخه جدید از رابط کاربری خود را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد می‌توان به این نتیجه رسید که به احتمال فراوان گوشی‌های سری 6 فولد و فلیپ، اولین محصولاتی نیز خواهند بود که رابط کاربری One UI 13 را دریافت می‌کنند.

در همین رابطه بخوانید:

گوشی گلکسی زد فولد 6 در برابر بهترین گوشی های تاشوی بازار + جدول مقایسه

– مقایسه گوشی گلکسی زد فلیپ 6 با دیگر گوشی های تاشوی بازار + جدول

سامسونگ جزئیات بیشتر در مورد آپدیت این دو گوشی را در بیانیه خبری خود اعلام کرده که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اعلام شعار و روز شمار هفته جهانی تغذیه با شیرمادر

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام شعار و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد