اولین تصاویر فیلم Gladiator 2 مبارزه پاول ماسکل و پدرو پاسکال را نشان می‌دهد

به‌تازگی پارامونت اولین تصاویر رسمی فیلم Gladiator 2 را منتشر کرده است و همچنین زمان پخش اولین تریلر این فیلم مشخص شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم گلادیاتور ۲ منتشر شده است. ونتی‌فر در همکاری با پارامونت پیکچرز اولین تصاویر رسمی فیلم Gladiator 2 را منتشر کرده است که تمرکز بخش زیادی از این تصاویر روی شخصیت لوسیوس با بازی پاول مسکل و شخصیت پدرو پاسکال است که طبق این تصاویر باید منتظر مبارزه این دو شخصیت در طول فیلم باشیم. همچنین در یک تصویر شاهد بازگشت کانی نیلسن در نقش لوسیلا هستیم و در یک تصویر دیگر ریدلی اسکات دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین پارامونت اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۹ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. پاول مسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، پدرو پاسکال، جایمن هانسو، فرد هچینگر، می قلماوی، درک جاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک‌اینرنی و الکساندر کریم از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gladiator 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. گفته می‌شود که فیلم گلادیاتور ۲ قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369551-gladiator-2-first-images/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ساخت دنباله انیمه Kaiju No. 8 تایید شد

با پایان یافتن فصل اول انیمه Kaiju No. 8، کرانچی‌رول و توهو از ساخت دنباله این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *