اولین تریلر فیلم Gladiator 2 رکوردشکنی کرد

اولین تریلر فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک فیلم پارامونت در اولین روز پخش را شکسته است.

سه‌شنبه این هفته بود که اولین تریلر فیلم گلادیاتور ۲ منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر رکوردشکنی کرده است. اولین تریلر فیلم Gladiator 2 موفق شد در ۲۴ ساعت اول پخش بیش از هر تریلر دیگر شرکت پارامونت دیده شود. طبق این آمار، اولین تریلر فیلم گلادیاتور ۲ بیش از ۱۲۸ میلیون‌بار در سراسر جهان و ازطریق پلتفرم‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک، فیسبوک و ایکس در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شده است.

این رکورد پیش از این به فیلم Top Gun: Maverick تعلق داشت که بیش از ۷۵ میلیون‌بار در اولین روز پخش تماشا شده بود. فیلم Gladiator 2 شماره یک ترند شبکه اجتماعی ایکس و شماره ۲ سرچ‌های روزانه گوگل در ۲۴ ساعت اول پخش بوده است. همچنین این تریلر طی دو روز پس از پخش در یوتیوب ترند باقی‌مانده بود. این تریلر تا روز گذشته بیش از ۱۷۷ میلیون‌بار تماشا شده بود و انتظار می‌رود امروز جمعه به رکورد ۱۸۰ میلیون‌بار تماشا برسد.

پاول مسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، جوزف کوئین در نقش امپراتور گتا، فرد هچینگر در نقش امپراتور کاراکالا، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، جایمن هانسو، می قلماوی، درک جاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک‌اینرنی و الکساندر کریم از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gladiator 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 بازگشته است و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369832-gladiator-2-trailer-record-viewership/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد