اولین تریلر فصل ششم سریال What We Do in the Shadows منتشر شد

داستان سریال What We Do in the Shadows حول چهار خون‌آشام باستانی می‌چرخد که با دوست وفادارشان گیرمو در جزیره استاتن زندگی می‌کنند. در این سریال کیوان نواک، مت بری، ناتاسیا دمتریو، هاروی گیلن، مارک پروکش و کریستن شال به ایفای نقش می‌پردازند. سه قسمت اول فصل ششم What We Do in the Shadows در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ روی شبکه FX قرار خواهند گرفت و روز بعد در سرویس هولو پخش خواهند شد. سپس قسمت‌های جدید به‌صورت هفتگی منتشر می‌شوند. فصل ششم و پایانی سریال What We Do in the Shadows در مجموع شامل ۱۱ قسمت خواهد بود. رسانه ددلاین در توضیح فصل جدید می‌گوید:

«پس از مدت کوتاهی گیرمو به‌عنوان یک خون‌آشام تمام‌عیار در حال ارزیابی مجدد زندگی خود است. در همین حال خون‌آشام‌ها به واقعیتی تلخ پی می‌برند. آن‌ها می‌فهمند که در نیم‌قرن اخیر کار خاصی انجام نداده‌اند؛ به هیچ یک از اهداف خود نرسیده‌اند؛ رویایی را دنبال نکرده‌اند و حتی نتوانسته‌اند قسمتی از دنیا را فتح کنند. در فصل ششم ناندور، ناجا، لازلو، کالین و گیرمو از نیوهمپشایر بازدید می‌کنند؛ به مهمانی شام انسانی می‌روند و یک شیطان را احضار می‌کنند. همه در تلاش هستند تا جایگاه و هدف خود را در این دنیا بیابند.»

تماشای تریلر از یوتیوب

این سریال توسط تایکا وایتیتی و جمین کلمنت نوشته و تولید شده است. از دیگر تهیه‌کنندگان آن نیز می‌توان به پل سیمز، استفانی رابینسون، سم جانسون، گرت باسچ و الی بوش اشاره کرد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ComingSoon


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/400740-what-we-do-in-shadows-season-6-first-trailer/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارگردان رستگاری در شاوشنک چرا برای کارگردانی Stranger Things 5 بازگشته است؟

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر،جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد