اولین تریلر رسمی فیلم F1 با بازی برد پیت را تماشا کنید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، امروز شاهد انتشار اولین تریلر رسمی فیلم F1 با بازی برد پیت هستیم. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

فیلم سینمایی مورد انتظار «فرمول یک» توسط «جوزف کوژینسکی» کارگردانی شده است که سابقه کارگردانی فیلم‌های Oblivion و Top Gun: Maverick را دارد. «برد پیت» بازیگر مطرح هالیوودی نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند که داستان آن درباره یک راننده بازنشسته فرمول یک در دهه ۹۰ میلادی است که پس از وقوع یک حادثه از این دنیا کناره‌گیری می‌کند، اما پس از سال‌ها، دوست او که صاحب یک تیم رانندگی است، پیشنهاد بازگشت و مربی‌گری یک استعداد جوان را به او می‌دهد.

برد پیت علاوه بر ایفای نقش اصلی به عنوان تهیه‌کننده هم در پروژه تولید این فیلم دخیل است. همچنین از دیگر تهیه‌کنندگان شاخص این فیلم می‌توان به «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده سری فیلم «دزدان دریایی کاراییب» و «لوییس همیلتون» راننده مطرح فرمول یک اشاره کرد.

فیلمبرداری این اثر همزمان با مسابقات واقعی فرمول یک و داخل پیست این رقابت‌ها صورت گرفته است. همچنین تیم تولید این اثر از تکنولوژی استفاده شده در فیلم Top Gun: Maverick بهره برده‌اند تا واقعی‌ترین تجربه از قرار گرفتن داخل ماشین فرمول یک به مخاطب القا شود. طبق گزارش‌ها، بودجه این فیلم سینمایی ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده که دلیل آن حجم بالای روند تولید عنوان شده است.

فیلم سینمایی F1 در تاریخ ۴ تیر سال ۱۴۰۴ در سراسر جهان و ۶ تیر در آمریکای شمالی اکران خواهد شد. حقوق معنوی این فیلم در اختیار شرکت اپل است و وظیفه نشر آن در سینماها را شرکت برادران وارنر به عهده دارد. احتمال می‌رود بعد از پایان بازه اکران، این فیلم روی سرویس اپل تی‌وی پلاس در دسترس قرار گیرد.


منبع: https://vigiato.net/p/481587

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت سهام اپل رکورد شکست

رشد چشمگیر قیمت سهام اپل باعث شده تا این شرکت بالاتر از مایکروسافت به‌عنوان باارزش‌ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *