اولین تجربه شکست مورینیو در لباس زرد و آبی فنرباغچه

مورینیو چند هفته قبل به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه معرفی شد تا تجربه جدیدی را با حضور در فوتبال ترکیه به دست آورد و هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر دیدن او روی نیمکت تیم محبوب‌شان و کسب نتایج خوب با حضور این مربی سرشناس هستند. 

او در اولین دیدار دوستانه‌اش موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر پترول به پیروزی برسد و پس از آن به تساوی ۱-۱ برابر آدمیرا رضایت داد اما در سومین دیدار دوستانه در اردوی آمادگی پیش فصل اولین شکستش را تجربه کرد و مقابل هایدوک اسپلیت با نتیجه ۰-۱ باخت. 

این بازی در اتریش برگزار شد و گلی که تیم حریف موفق شد در دقیقه ۸۵ به ثمر برساند باعث شد که شاگردان مورینیو بازنده از زمین بیرون بیایند و نتوانند نتیجه دلخواه این مربی پرتغالی را در این بازی به دست آورند و حالا باید منتظر جبران آن در بازی بعدی باشند. 

فنرباغچه در چهارمین دیدار دوستانه‌اش قرار است روز شنبه مقابل استراسبورگ به میدان برود و مورینیو امیدوار است که بازیکنانش که در حال حاضر در این اردو حضور ندارند هم هرچه زودتر به جمع آنها اضافه شوند تا بتواند به بهترین شکل تیمش را برای فصل جدید مسابقات لیگ ترکیه آماده کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد