اولین بازیگران فیلم Until Dawn معرفی شدند

کمپانی سونی پیکچرز اولین بازیگران فیلم Until Dawn را معرفی کرد. این فیلم با اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نیست.

بر اساس گزارش رسانه Deadline، چهار بازیگر جوان و نوظهور برای فیلم Until Dawn انتخاب شدند که در بین آنها نام الا روبین، بازیگر فیلم The Idea of You دیده می‌شود. سایر بازیگران معرفی شده نیز مایکل چیمینو (بازیگر فیلم Annabelle Come Home)، جی-یانگ یو (بازیگر فیلم The Expats) و اودسا آزیون (بازیگر فیلم Hellraiser) هستند. هنوز مشخص نیست این بازیگران چه نقشی را در فیلم ایفا می‌کنند.

اسد قزلباش، مدیر پلی‌استیشن پروداکشنز در مصاحبه با ددلاین گفت:

در پلی‌استیشن پروداکشنز ما همواره به دنبال یافتن راه‌های خلاقانه برای اقتباس از بازی‌هایی هستیم که طرفداران‌مان از آنها لذت می‌برند. ما به همراه کمپانی اسکرین جمز (Screen Gems) گروهی از بازیگران جدید را گرد آورده‌ایم تا با تیم فیلم‌سازی فوق‌العاده ما همکاری کنند. ما بسیار هیجان زده‌ایم که به زودی بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره این فیلم ارائه دهیم.

کمپانی سونی در ماه ژانویه اعلام کرده بود که یک اقتباس سینمایی از روی بازی ویدیویی Until Dawn در حال ساخت است. کارگردانی این فیلم را دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم‌های Shazam و Lights Out بر عهده دارد. ضمن اینکه تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نشده است.

بهترین بازی‌‌های ترسناک تاریخ که تا مغز استخوان شما را به چالش خواهند کشید!

بازی Until Dawn که توسط استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) ساخته شده، در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. داستان بازی در یک کلبه برفی دور افتاده جریان دارد که هشت دوست نوجوان وارد آن می‌شوند و پس از گرفتار شدن توسط یک قاتل روانی، باید برای زنده ماندن تلاش کنند. اگرچه Until Dawn اولین بازی استودیوی سوپرمسیو گیمز نبود، اما به واسطه همین بازی نام این استودیو بر سر زبان‌ها افتاد.

با اینکه هیچ‌وقت دنباله‌ای برای بازی Until Dawn ساخته نشد، اما دو اسپین‌آف از این بازی برای هدست واقعیت مجازی PSVR منتشر شده‌اند. همچنین سوپرمسیو گیمز در سال ۲۰۲۲ بازی The Quarry را منتشر کرد که به عنوان دنباله معنوی Until Dawn از آن یاد می‌شود.

در حال حاضر یک نسخه ریمستر از بازی Until Dawn توسط استودیوی انگلیسی بالستیک مون (Ballistic Moon) در حال ساخت است که پاییز امسال برای پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

منبع: IGN


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *