اوضاع کاردانو خراب است! نزولی‌ترین روزها در یک سال گذشته!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، کاردانو (ADA) در حال حاضر شاهد نزولی‌ترین شرایط خود در بیش از یک سال گذشته است و به نظر می‌رسد معامله‌گران علاقه خود به این ارز دیجیتال را به صورت کامل از دست داده‌اند.

علی‌رغم اینکه هاردفورک چانگ در اواخر ماه جاری اجرایی خواهد شد، احساسات پیرامون کاردانو همچنان بسیار نزولی است. این هاردفورک مهم‌ترين به‌روزرسانی تاریخی بلاکچین کاردانو محسوب می‌شود؛ با این حال در جلب توجه‌ سرمایه‌گذاران ناموفق عمل کرده است.

در همین راستا، کاردانو در حال خروج از جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار و پایین‌تر از پروژه‌هایی نظیر تون‌کوین (TON) و دوج‌کوین (DOGE) قرار دارد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، ریپل (XRP) که همواره به دلیل شباهت روند‌های قیمتی و طرفداران، رقیب کاردانو محسوب می‌شود، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

توکن XRP اوایل روز جاری به سقف ۰.۶۱ دلار رسید که بالاترین سطح از اوایل ماه آوریل به حساب می‌آید. علی‌رغم افزایش هیجانات پیرامون توکن XRP، علائم نگران‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد افزایش قیمت کنونی می‌تواند کوتاه‌مدت باشد.

مراد محمودوف (Murad Mahmudov)، طی اظهار نظری این دو آلتکوین را با میم‌کوین‌ها مقایسه و عنوان کرد که در مورد اهمیت آنها اغراق شده است.

طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، در حال حاضر، ریپل و کاردانو به ترتیب ۸۲ و ۸۵.۵ درصد از سقف‌های تاریخی خود فاصله دارند.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد