انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ وارد استریم پیکاک شد

انیمیشن Kung Fu Panda 4 پس از نمایش موفق در سینماها، حالا وارد سرویس استریم پیکاک (Peacock) شده است. کمپانی دریم ورکس با همکاری یونیورسال پیکچرز، انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ را در ماه مارس ۲۰۲۴ به روی پرده سینماها آورد. با توجه به عملکرد عالی سه نسخه قبلی، انتظارها از شماره چهارم این مجموعه بسیار بالا بود. جک بلک در نقش پو و همچنین سایر صداپیشگان اصلی این مجموعه در شماره چهارم نیز حضور داشتند و به جذاب‌تر شدن ماجرا کمک کردند.

داستان انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ شخصیت پو را در حالی نشان می‌دهد که با یک شخصیت جدید به نام ژن همراه شده و قصد دارد آفتاب پرست را شکست دهد. شماره چهارم مجموعه کونگ فو پاندا، به خاطر ارائه کیفیت بصری مطلوب، روایت جذاب و شوخی‌های بامزه‌اش، یک بار دیگر توانست مخاطبان را راضی نگه دارد و به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل شود. آمارها نشان می‌دهند که افراد زیادی این انیمیشن را در سالن‌های سینما تماشا کرده‌اند، اما حالا این امکان فراهم شده که علاقمندان بتوانند در خانه‌های خودشان و از طریق استریم پیکاک، جدیدترین ماجراجویی پو را مشاهده کنند.

انیمیشن Kung Fu Panda 4 در حالی که بیش از سه ماه از آغاز اکرانش در سالن‌های سینما می‌گذرد، از دیروز وارد استریم پیکاک شده است. این سرویس فعلاً تنها جایی است که افراد می‌توانند از طریق آن به تماشای پاندای کونگ فو کار ۴ بنشینند. اما بر اساس قراردادی که بین دریم ورکس، یونیورسال و نتفلیکس منعقد شده، این انیمیشن در آینده نزدیک وارد استریم نتفلیکس هم خواهد شد.

تاریخ اکران احتمالی انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۵ اعلام شد

داستان انیمیشن کونگ فو پاندای ۴ از جای آغاز می‌شود که شخصیت پو می‌فهمد دیگر قرار نیست جنگجوی اژدها باشد و باید جستجو برای پیدا کردن جانشین خود را آغاز کند تا بتواند به رهبر معنوی دره صلح تبدیل شود. این در حالی است که شایعه بازگشت تایلانگ در همه جا پخش شده و پو قصد دارد با کمک شاگرد جدیدش یعنی ژن، از حقیقت سر در بیاورد. این دو در نهایت متوجه می‌شوند که همه چیز زیر سر شخصیتی به نام آفتاب پرست (Chameleon) است که می‌تواند خودش را به شکل استادان کونگ فو و دشمنان قبلی پو در بیاورد و از قدرت‌های آنها استفاده کند. در پایان داستان نیز همانطور که انتظار می‌رفت، شاهد رویارویی نهایی پو و آفتاب پرست هستیم.

یونیورسال و دریم ورکس تصمیم گرفتند به جای اینکه انیمیشن کونگ فو پاندای ۴ را به طور انحصاری از طریق سرویس‌های استریم منتشر کنند، آن را ابتدا در سینماها به نمایش بگذارند. با توجه به آمار فروش فوق‌العاده این فیلم ‌می‌توان گفت که آنها تصمیم درستی گرفته‌اند. منتقدان عموماً نگاه مثبتی به این انیمیشن داشتند، به طوری که میانگین امتیازات آن در وبسایت راتن تومیتوز ۷۲ درصد است. اما به نظر می‌رسد که تماشاگران رضایت بیشتری از این انیمیشن دارند، چون میانگین امتیازات آنها در راتن تومیتوز عدد ۸۷ درصد را نشان می‌دهد. جالب است بدانید که پاندای کونگ فو کار ۴ پایین‌ترین امتیاز منتقدان و بالاترین امتیاز تماشاگران را در بین همه شماره‌های این مجموعه دارد.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ موفقیت چشمگیری را در باکس آفیس برای سازندگانش رقم زد. پس از اینکه شماره‌های دوم و سوم این مجموعه آمار فروش نزولی را به ثبت رسانده‌اند، فروش شماره چهارم بیشتر از نسخه قبلی شد. این انیمیشن در داخل آمریکا ۱۹۳ میلیون دلار فروخت و فروش بین‌المللی آن به ۳۵۰ میلیون دلار رسید. این ارقام مجموعه فروش جهانی این انیمیشن را به ۵۴۳.۶ میلیون دلار رساندند. این میزان فروش در حالی به ثبت رسیده که بودجه ساخت این انیمیشن حدود ۸۵ میلیون دلار بوده و به نظر می‌رسد که سازندگان آن سود قابل توجهی را به دست آورده باشند.

با این حساب انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ تا به اینجا پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۲۴ است. البته انیمیشن Inside Out 2 به تازگی اکران شده و احتمالاً می‌تواند رکورد فروش Kung Fu Panda 4 را پشت سر بگذارد.

منبع: Screenrant


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *