انیمه Oshi no Ko ؛ تریلر قسمت سوم فصل دوم + ویدیو

فصل دوم انیمه Oshi no Ko به عنوان یکی از آثار فصل تابستان ۲۰۲۴ در حال پخش است. حال در آستانه نمایش اپیزود سوم این فصل، تریلر این قسمت منتشر شده است.

اوشی نو کو یکی از مشهور‌ترین انیمه‌هایی بوده که فصل جدید آن در فصل تابستان امسال شروع به پخش کرده است. تا‌کنون دو اپیزود از فصل جدید پخش شده و به زودی قسمت سوم به نمایش در خواهد آمد تا باری دیگر صنعت سرگرمی را از زاویه‌ای متفاوت دنبال کرده و نیمه تاریک آن را مشاهده کنیم. در فصل دوم انیمه Oshi no Ko که بر اساس آرک داستانی ۲.۵D Stage Play ساخته شده، شاهد حضور آکوا در یک گروه تئاتر برای روی صحنه بردن یک اجرای اقتباسی از مانگا مشهوری هستیم.

تریلر قسمت دوم از فصل دوم انیمه Oshi no ko منتشر شد + ویدیو

آکوا با شرکت در اجرای تئاتر Tokyo Blade از نزدیک متوجه می‌شود که چگونه خالق یک اثر می‌تواند در صورت نارضایتی از اثر اقتباسی به طور کامل پروسه تولید را متوقف کرده و تنها در صورتی اجازه ادامه تولید را بدهد که ارزش اثر حفظ شود. با پیشرفت در مسیر آماده شدن اجرای تئاتر، آکوا متوجه تغییر اوضاع در قسمت‌های بعدی خواهد شد. این امر به خصوص در قسمت سوم صادق خواهد بود. تریلر این اپیزود را در زیر مشاهده می‌کنید:

قسمت سوم از فصل دوم انیمه Oshi no Ko تا ساعاتی دیگر پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این اپیزود که Rewriting نام دارد، چنین آمده است: «تحت راهنمایی آکانه، آکوا به تئاتری که در آن توکیو بلید برای اولین بار اجرا خواهد شد، می‌رود. آکوا تحت تاثیری مانگایی که گوآ نوشته، قرار می‌گیرد و نسبت به توانایی‌های او متقاعد می‌شود. حال زمان آن است که دست به کار شود.»

انیمه Oshi no Ko ؛ تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم

کلیت فصل دوم انیمه Oshi no Ko را میل آکوا به انتقام تشکیل می‌دهد. او در کنار خواهر دو‌قلویش، روبی، در مسیر تاریک صنعت سرگرمی حرکت می‌کنند. در حالی که روبی راه مادر کشته شده‌اش یعنی آی هوشینو را دنبال می‌کند، آکوا به امید پیدا کردن سرنخ از هویت پدرش و قاتل آی، به یک گروه تئاتر می‌پیوندد.

نظر شما در مورد فصل دوم انیمه Oshi no Ko به خصوص تریلر اپیزود سوم آن چیست؟ آیا از طرفداران اثر مذکور بوده و دو قسمت پخش شده نظر شما را جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید درباره ماد Siren Head: The Arrival ماینکرفت بدانید

علیرغم ظاهر خانواده پسند، ماینکرفت (Minecraft) دارای تعداد شگفت انگیزی از عناصر ترسناک است! یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد