انیمه Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شد

استودیو بیند با انتشار یک پوستر و تیزر اعلام کرد که انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation برای فصل سوم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه موشوکو تنسی برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. استودیو بین اعلام کرد که انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation برای فصل سوم تمدید شده است و به همین منظور یک تیزر کوتاه به اشتراک گذاشت تا پیش از پخش قسمت پایانی فصل دوم که امشب پخش خواهد شد، طرفداران را از ادامه داستان انیمه خوشحال کند و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر ریفوجین نا ماگونوته است که داستان زندگی رودئوس گریرات را دنبال می‌کند که در خانواده‌ای اصیل و قدرتمند متولد می‌شود. بااین‌حال این اولین زندگی نیست که او تجربه می‌کند. رودئوس در زندگی اول خود فردی ناامید بود که بیشتر وقتش را در تنهایی و در اتاق خود سپری می‌کرد و درنهایت هم در یک سانحه تصادف جان باخت.

اما مرگ پایان راهش نبود، چون او یک بار دیگر در دنیایی خیال‌انگیز و حماسی متولد شد تا به‌عنوان یک کودک اعجوبه و جادوگر به زندگی خود ادامه دهد. از آنجایی که خاطرات او از زندگی گذشته دست نخورده باقی مانده بود، رودئوس قسم می‌خورد که در این زندگی جدید و با بهره‌مندی از قدرت‌های شگفت‌انگیزی که در اختیار دارد، تمام آن سال‌های ناامیدی را با زندگی کامل و پویا جایگزین کند. در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل سوم انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation را مشاهده کنید:

مانگا موشوکو تنسی در ۲۵ نسخه نوشته و در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ منتشر شده است. همچنین نسخه لایت ناول آن در ۲۴ نسخه نوشته و شاهد پخش آن در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ بوده‌ایم. فصل اول انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation در ۲۳ قسمت تولید شده است که شاهد پخش آن در دو بخش ۱۱ و ۱۲ قسمتی در طول سال ۲۰۲۱ بودیم. فصل دوم انیمه موشوکو تنسی: تناسخ بیکار در ۲۴ قسمت به‌همراه یک قسمت OVA تولید شده است که بخش اول در ۱۳ قسمت در تابستان سال ۲۰۲۳ پخش شد و ۱۲ قسمت دیگر فصل دوم در بهار امسال روی آنتن رفته است که قسمت پایانی آن امشب پخش خواهد شد.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369550-mushoku-tensei-season-3-announced/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش سیبرتوث در فیلم Deadpool and Wolverine مشخص شد

تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine مشخص کرد که چه شخصی قرار است نقش سیبرتوپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *