انیمه Heavenly Delusion با الهام از سری بازی‌های لست اف اس ساخته شده است

انیمه Heavenly Delusion یکی از بهترین آثار آخر‌الزمانی سال‌های اخیر است که در سال گذشته به نمایش گذاشته شده و نقد‌های مثبتی را به دست آورد. حال کارگردان این انیمه اعلام کرده که سری بازی‌های لست اف اس منبع الهام بزرگی برای اثر مذکور محسوب می‌شود.

هیروتاکا موری که کارگردانی انیمه توهم بهشتی را در کارنامه دارد، اخیرا در رویداد Anime Central (به اختصار ACEN) حضور داشته و در مورد فعالیت‌های خود در صنعت انیمه صحبت کرده است. به این واسطه کارگردان انیمه Heavenly Delusion اعلام کرد که این اثر با الهام از سری بازی‌های لست اف اس شده است. در واقع هیروتاکا موری کتاب هنری The Last of Us را خریداری و از تیم سازنده خواسته که بخش‌های مختلف انیمه توهم بهشتی را بر اساس آن طراحی کنند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

لازم به ذکر است که انیمه Heavenly Delusion به صورت تمام و کمال از سری لست اف اس الهام نگرفته است. این اثر در واقع اقتباسی از مانگا موفقی با همین نام، اثر ماساکازو ایشیگورو، است. پس از نمایش اولین قسمت از انیمه توهم بهشتی، منبع اقتباس آن بیش از پیش مشهور شده و استقبال مخاطبان غیر‌ژاپنی را به دست آورد. اثر مذکور یک تجربه پسا‌آخر‌الزمانی جالب است که داستان دو شخصیت به نام‌های مارو و کیروکو را ۱۵ سال بعد از یک فاجعه جهانی روایت می‌کند.

The Last of Us مجموعه‌ای به شدت مشهور است که نیازی به معرفی آن وجود ندارد. این سری با انتشار اولین بازی آن در سال ۲۰۱۳ شروع و به سرعت به یکی از بهترین آثار تاریخ صنعت ویدیو گیم تبدیل شد. هفت سال بعد استودیو ناتی داگ اقدام به انتشار دنباله این اثر تحت عنوان The Last of Us Part 2 که این بازی هم موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. در سال ۲۰۲۳ سریال اقتباسی لست اف اس با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های اصلی از HBO پخش و جوایز متعددی را دریافت کرد. فصل دوم این اثر با اقتباس از بازی لست اف اس  ۲ در حال ساخت است.

انیمه Heavenly Delusion و سری لست اف اس شباهت‌های مختلفی از جمله جریان داشتن در فضای پسا‌آخر‌الزمانی دارند

انیمه Heavenly Delusion محصولی از استودیو Production I.G، سازنده آثار شاخصی از جمله Haikyu ،Psycho-Pass و Kaiju No. 8، است. این انیمه دو داستان را به موازات هم روایت می‌کند. در بخش اول فضای امنی در پشت دیوار‌ها به وجود آمده و گروهی از جوانان به شیوه مدارس شبانه‌روزی تحت مراقبت ربات‌ها رشد می‌کنند.

ظاهر جدید «الی» و «دینا» در تصاویر پشت صحنه فصل دوم سریال لست آف آس

با وجود محدودیت‌های متعدد، جوانان بسیار کنجکاو بوده و به دنبال خروج از بهشت هستند. در دنیای بیرون تنها ویرانی وجود داشت و موجودات عجیب اما قدرتمند در آن زندگی می‌کنند. بخش دوم داستان مارو و کیروکو است که در بقایای دنیای گذشته به دنبال بهشت می‌گردند. جستجویی که چندان موفق به نظر نرسیده و چالش‌های بسیاری را شامل می‌شود.

آیا انیمه Heavenly Delusion را تماشا و سری بازی‌های The Last of Us را تجربه کرده‌اید؟ در صورت مثبت بودن جواب، متوجه شباهت‌های بین آن‌ها شده‌اید؟ اگر بخواهید یکی را به عنوان تجربه محبوب خود معرفی کنید، کدام‌یک انتخاب شما است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *