انیمه Gachiakuta به طور رسمی معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان مدرسه قهرمانانه من

استودیو Bones که این روزها فصل جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من را به نمایش می‌گذارد، از محصول جدید خود یعنی انیمه Gachiakuta رونمایی کرد.

در سال‌های اخیر مانگا‌های متعددی منتشر شده که طرفداران آن از علاقه خود به تماشای انیمه اقتباسی آن‌ها گفته‌اند. با این حال یک اثر خاص وجود دارد که تقاضا برای انیمه آن بیش از سایرین بوده است. این مانگا، گاچیاکوتا بوده که به دلیل بخش‌های اکشن و طراحی خاص به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. پس از مدت‌ها انتظار بالاخره طرفداران Gachiakuta به خواسته خود رسیده و انیمه اقتباسی آن به صورت رسمی معرفی شد.

مانگا My Hero Academia ؛ نمایش ظاهر جدید دکو

طبق گزارش‌های منتشر شده، انیمه گاچیاکوتا در سال ۲۰۲۵ به نمایش گذاشته خواهد شد. اگر چه که این بازه زمانی بسیار گسترده بوده، اما این امید را می‌دهد که برای تماشای اثر مذکور زمان زیادی نباید منتظر بمانیم. انیمه Gachiakuta محصولی از استودیو Bones بوده که پیش از این آثاری از جمله My Hero Academia و Mob Psycho 100 را ساخته است. به مناسبت معرفی انیمه مذکور، تریلری از این اثر منتشر شده که در زیر قابل مشاهده است:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

مانگا Gachiakuta اثری مشهور به نویسندگی و تصویر‌گری کی اورانا است که روند چاپ آن از سال ۲۰۲۲ در قالب هفته‌نامه شونن کودانشا شروع شده است. این مانگا هنوز به پایان نرسیده و بعد از ۱۰ جلد هنوز شماره‌های جدید آن منتشر می‌شوند. در حال حاضر صداپیشه‌های این اثر مشخص نشده و برای آشنایی با آن‌ها باید زمان بیشتر صبر کنیم. با این وجود تیم سازنده انیمه گاچیاکوتا پنل خود را در رویداد Anime Expo 2024 داشته و اطلاعات بیشتری از این اثر ارائه خواهند کرد.

تصاویر جدید انیمه سینمایی My Hero Academia: You’re Next منتشر شد

انیمه Gachiakuta داستان پسری به نام رودو را روایت می‌کند که در محله‌های فقیر‌نشین شهر زندگی می‌کند. در این مکان فقرا زیر سایه ثروتمندانی که زباله‌های زندگی مجلل‌شان را به پایین می‌اندازند، روزگار خود را سپری می‌کنند. یک روز رودو به اشتباه متهم به قتل شده و سخت‌ترین مجازات را برای جرمی که انجام نداده، دریافت می‌کند. او به منطقه زباله‌ها تبعید می‌شود. در این مکان هیولاهای خطرناکی از زباله‌ها به وجود آمده است. رودو برای این که حقیقت را کشف و انتقام بگیرد، باید قدرت‌های جدید به دست آورده و به گروهی به نام پاک‌کننده‌ها که با هیولاها مبارزه می‌کنند، ملحق شود.

نظر شما در مورد تایید رسمی انیمه Gachiakuta و ساخت آن توسط استودیو سازنده انیمه My Hero Academia چیست؟ آیا مانگا گاچیاکوتا را خوانده و از طرفداران آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *