انیمه دیمن اسلیر ؛ اسم و خلاصه داستان قسمت آخر فصل چهارم

چهارمین فصل از انیمه دیمن اسلیر با پخش قسمت آخر در هفته آینده به پایان می‌رسد. به همین دلیل اسم و اولین جزئیات این اپیزود اعلام شده است.

روند پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer با اقتباس از آرک داستانی Hashira Training در فصل بهار امسال شروع شد. با این که آرک مذکور کوتاه‌ترین بخش از مانگای مشهور و محبوب کویوهارو گوتوگه محسوب می‌شود، اما استودیو Ufotable با اضافه کردن بخش‌های اورجینال کمبود محتوای اصلی را جبران کرد. در این فصل شاهد تمرینات اعضای دسته شیطان‌کش زیر نظر هاشیرا به منظور آماده شدن برای نبرد نهایی علیه موزان کیبوتسوجی بودیم. اما اکنون زمان آن است که فصل چهارم به اتمام رسیده و آخرین نبرد بین نیروهای خیر و شر در فصل بعدی انیمه دیمن اسلیر به تصویر کشیده شود.

انیمه Wind Breaker بهترین اثر برای طرفداران مدرسه قهرمانه من و دیمن اسلیر

آرک داستانی Hashira Training با پخش آخرین اپیزود فصل چهارم انیمه Demon Slayer در هفته آینده به پایان می‌رسد. پیش از نمایش قسمت هشتم، استودیو Ufotable اولین تصویر، اسم و خلاصه داستان آن را با طرفداران و بینندگان به اشتراک گذاشته است. با توجه به چهره وحشت‌زده تانجیرو در تصویر اپیزود آخر، مشخص است که در این قسمت وقایع ترسناکی برای شخصیت‌های اصلی رخ خواهد داد. این اپیزود که The Hashira Unite نام دارد، مدت زمان ۶۰ دقیقه‌ای خواهد داشت.

چهره وحشت‌زده تانجیرو در اولین تصویر قسمت ۸ فصل ۴ انیمه Demon Slayer

در وب سایت رسمی انیمه Demon Slayer، در رابطه با خلاصه داستان قسمت آخر فصل هشتم چنین آمده است: «در یک شب آرام و مهتابی، کاگایا بالاخره با موزان که پا به اقامتگاه اوبویاشیکی گذاشته، رو‌برو می‌شود». آخرین قسمت از فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر در ساعت ۱۹:۱۵ (به وقت تهران) روز یک‌شنبه هفته آینده مصادف با ۱۰ تیر ۱۴۰۳ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) پخش خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که استودیو Ufotable چه برنامه‌هایی برای آینده انیمه Demon Slayer در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که پس از پایان فصل چهارم، مشخص شود بخش پایانی داستان شیطان‌کش به چه شکل به تصویر کشده خواهد شد. در حال حاضر شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که آخرین جنگ بین تانجیرو و متحدانش با موزان و شیاطین قدرتمند زیردستش در قالب یک سه‌گانه سینمایی روایت می‌شود. این شایعه هنوز تایید رسمی نشده و ممکن است استودیو Ufotable همانند گذشته، اپیزود‌های پایانی فصل قبل را در کنار بخش‌هایی از فصل جدید در سینما اکران و سپس پخش تلویزیونی را شروع کند.

شایعه: آرک پایانی دیمن اسلیر به شکل انیمه سینمایی اقتباس خواهد شد

نظر شما در مورد فصل چهارم و اپیزود‌های پخش شده آن چیست؟ آیا قسمت‌های مختلف آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ پیش‌بینی می‌کنید آرک پایانی انیمه دیمن اسلیر به صورت سینمایی اقتباس شود یا استودیو Ufotable انیمه تلویزیونی را ادامه دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *