انیمه دیمن اسلیر ؛ اسم و خلاصه داستان قسمت هفتم فصل چهارم

فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر در آستانه تمام شدن است. در همین راستا استودیو Ufotable اولین جزئیات از اپیزود ماقبل آخر فصل جدید انیمه Demon Slayer را اعلام کرده است.

فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر با محوریت آرک داستانی Hashira Training به دو اپیزود پایانی رسیده است. در این بخش شاهد تمرینات اعضای دسته شیطان‌کش زیر نظر هاشیرا به منظور آماده شدن برای نبرد نهایی علیه موزان کیبوتسوجی و شیاطین او هستیم. این آرک داستانی کوتاه‌ترین بخش از مانگا مشهور کویوهارو گوتوگه محسوب می‌شود. با این حال استودیو Ufotable با اضافه کردن محتوا‌های اورجینال باعث شده که فصل چهارم به تجربه‌ای طولانی‌تر نسبت به منبع اقتباسی تبدیل شود.

فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر با دو اپیزود طولانی به پایان می‌رسد

طبق گزارش‌های منتشر شده، دو قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Demon Slayer طولانی‌تر از سایر اپیزودها خواهند بود. در حالی که قسمت هفتم مدت زمان ۴۰ دقیقه‌ای دارد، برای تماشای اپیزود هشتم باید یک ساعت از وقت خود را اختصاص دهید. با توجه به این که قسمت‌های قبلی انیمه دیمن اسلیر اعضای مختلف هاشیرا را به نمایش گذاشتند، اکنون زمان آن رسیده که طرفداران بیشتر با قوی‌ترین و مرموز‌ترین عضو هاشیرا یعنی گیومی هیمجیما آشنا شوند. به تازگی اولین جزئیات قسمت جدید فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر شده است.

قسمت جدید انیمه دیمن اسلیر طولانی‌تر از اپیزود‌های قبلی خواهد بود

هفتمین اپیزود از فصل جاری انیمه دیمن اسلیر، با نام Stone Hashira Gyomei Himejima شناخته می‌شود. این قسمت قرار است در روز یک‌شنبه هفته آینده مصادف با ۳ تیر ۱۴۰۳ (۲۳ ژوئن ۲۰۲۴) نمایش داده شود. در رابطه با وقایع اپیزود مذکور، وب سایت رسمی انیمه Demon Slayer چنین نوشته است: «تانجیرو قادر به انجام چالش هیمجیما نیست. با راهنمایی گنیا که به طور تصادفی با او رو‌برو شده، تانجیرو موفق می‌شود که سنگ را جابجا کند. حال که تانجیرو از چالش هیمجیما عبور کرده، آیا می‌تواند تمرینات این هاشیرا را به پایان برساند؟»

انیمه دیمن اسلیر ؛ نشان شیطان‌کش چیست و چه تاثیری دارد؟

انیمه دیمن اسلیر بر اساس یک مانگا مشهور با همین نام، اثر کویوهارو گوتوگه، ساخته شده است. این مانگا بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروش داشته که به موجب آن در بین موفق‌ترین آثار تاریخ قرار می‌گیرد. استودیو Ufotable که تولید انیمه Fate/Zero را در کارنامه دارد، مسئولیت ساخت Demon Slayer را بر‌عهده داشته و با احتساب ۶ قسمت پخش از فصل چهارم، در مجموع ۶۱ اپیزود را نمایش داده است. در این اثر با تانجیرو و خواهرش نزوکو همراه می‌شویم که پس از کشته شدن خانواده‌شان به دست یک شیطان، قدم در راه نجات مردم از این موجودات و گرفتن انتقام گذاشته‌اند.

نظر شما در مورد فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر و اپیزود‌های پخش شده آن چیست؟ آیا این فصل تا قسمت ۶ توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *