انیمه دیمن اسلیر ؛ اسم و خلاصه داستان قسمت ششم فصل چهارم

تا چند روز دیگر تازه‌ترین اپیزود از فصل جدید انیمه دیمن اسلیر پخش خواهد شد. به همین دلیل اسم و خلاصه داستان قسمت ۶ از فصل ۴ انیمه Demon Slayer مشخص شده است.

پس از آن که چندین اپیزود را با روایت کند و با محوریت هر یک از هاشیرا پشت سر گذاشتیم، انیمه دیمن اسلیر به فصل چهارم سرعت بخشیده و در آستانه رسیدن به پایان آرک داستانی Hashira Training از مانگای مشهور کویوهارو گوتوگه است. به منظور آماده شدن برای نبرد نهایی در مقابل موزان کیبوتسوجی، تانجیرو فرصتی به دست آورده که با هاشیرا به شکل متفاوتی آشنا شده و تحت تعلیم آن‌ها قرار بگیرد.

انیمه دیمن اسلیر ؛ هاشیرا چه کسانی هستند؟

اپیزود‌های ابتدایی فصل چهارم به نمایش هر یک از تمرینات هاشیرا در حین بهبودی تانجیرو اختصاص پیدا کردند. اما در آخرین اپیزود پخش شده شرایط تغییر کرده و در قالب آن مراحل آموزشی هاشیرا عشق، مار و باد نمایش داده می‌شود. در قسمت جدید انیمه دیمن اسلیر نوبت به هاشیرا سنگ یعنی گیومی هیمجیما می‌رسد تا اعضای دسته شیطان‌کش را آموزش دهد.

محوریت اپیزود جدید انیمه دیمن اسلیر، شخصیت گیومی هیمجیما و تمرینات او است

قسمت ششم از فصل چهارم انیمه Demon Slayer با نام The Strongest of the Demon Slaying Corps شناخته می‌شود. این بخش از آرک داستانی Hashira Training در روز یک‌شنبه هفته آینده مصادف با ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۴) پخش خواهد شد. در رابطه با خلاصه داستان این اپیزود، در وب سایت رسمی انیمه دیمن اسلیر چنین آمده است: «بعد از عبور از تمرینات ایگورو و سانمی، زمان آن رسیده تانجیرو و زنیتسو به محل تمرین گیومی هیمجیما که گفته می‌شود در اعماق کوه قرار دارد، بروند.»

انیمه دیمن اسلیر ؛ هر آن چه که باید در مورد فصل چهارم بدانید

نظر شما در مورد اسم و خلاصه داستان اپیزود ۶ از فصل ۴ انیمه Demon Slayer چیست؟ آیا پنج اپیزود اول فصل جدید را تماشا کرده و از آن‌ها راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *