انچنمنت wind burst در بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت تغییر زیادی کرده است

استودیوی موجانگ اخیراً افکت جادویی wind burst را در نسخه‌ی جاوا و آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) تغییر داده است. از آنجایی که سازندگان بازی وارد مرحله پیش‌انتشار شده‌اند، اکنون تغییرات کوچک و در عین حال مهمی را قبل از انتشار آن در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) در بروزرسانی ایجاد می‌کنند. در اولین نسخه پیش از انتشار، آن‌ها چندین تغییر از جمله نحوه عملکرد جادوی جدید را معرفی کردند. در اینجا به همه چیز در مورد چگونگی تغییر انچنمنت wind burst در آپدیت ۱.۲۱ اشاره کرده و مشخص خواهیم کرد که چگونه استودیوی موجانگ در نسخه پیش‌انتشار ۱ بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت، انچنمنت wind burst را تغییر داده است. با مجله بازار همراه باشید.

لانچ پاور انچنمنت wind burst تغییر کرده است

پیش از این، بر اساس launch height انچنمنت wind burst، تفاوتی بین نسخه جاوا و نسخه بدراک وجود داشت. این اختلاف خاص در آخرین نسخه پیش از انتشار جاوا برطرف شده است. استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) لانچ اسپید (launch speed) را با نسخه بدراک مطابقت داده است. تغییر اصلی این است که بازیکنان اکنون تا هفت بلوک با هر سطح از انچنمنت wind burst می‌توانند از آن استفاده کنند. این بدان معنا است که بالاترین ارتفاعی که بازیکنان می‌توانند با جادو به آن دست پیدا کنند، ۲۱ بلوک خواهد بود. اگرچه این تغییر در Minecraft 1.21 pre-release 1 انجام شد، اما استودیوی موجانگ در پچ نوت‌های pre-release 3 به آن اشاره کرده بود.

چگونه انچنمنت wind burst را در بازی ماینکرفت بدست آوریم و از آن استفاده کنیم؟

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

ابتدا، باید یاد بگیرید که یک رویداد شوم (ominous event) کاملاً جدید در مکان جدید اتاق‌های آزمایشی آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت وجود دارد. این رویداد اسپاونرهای آزمایشی معمولی را به نوع شوم (ominous) خود تبدیل می‌کند و تنها در صورتی فعال می‌شود که وارد مکان اتاق آزمایشی با افکت بد اومن شوید. پس از شروع این رویداد شوم، بازیکنان باید با ماب‌های دشمن قوی‌تر اسپاون شده از اسپاونرهای آزمایشی شوم مبارزه کنند تا یک کلید آزمایشی شوم بدست آورند. این کلید می‌تواند بلوک‌های کم یاب ominous trial vault موجود در اتاق‌های آزمایشی را باز کند. بلوک  ominous trial vault تقریبا ۶ درصد شانس ارائه enchanted book دارد که می‌تواند انچنمنت wind burst جدید را داشته باشد.

سپس می‌توان این انچنمت را روی سلاح گرز جدید که با بلوک هسته سنگین و برییز راد ساخته شده، اعمال کرد. همانطور که از نام آن پیدا است، انچنمنت wind burst به گرز این امکان را می‌دهد که هر زمان که بازیکنان به یک ماب برخورد می‌کنند، یک انرژی بادی قوی را آزاد کند و این قدرت به بازیکنان امکان می‌دهد تا ماب‌های دشمن را به اطراف پرتاب کنند.

یکی از طرفداران ماینکرفت باگ عجیبی را در بازی کشف کرده است

از این رو، انچنمنت یاد شده را می‌توان به طور موثر برای پرش بلند، وارد کردن آسیب جدی، و افزایش ارتفاع پرش استفاده کرد. هنگامی که گیمرها زمان پرش‌های خود را با قدرت وزش باد افزایش بدهند، می‌توانند به استفاده از حملات کوبنده گرز برای از بین بردن دشمنان ادامه دهند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *