انچنمنت Breach در بازی ماینکرفت چه کاربردی دارد؟

انچنمنت بریچ (Breach) در بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از جادوهای بازی است که در بروز رسانی ۱.۲۱ به بازی اضافه شد. آخرین پچ محتوای جدید بسیاری موارد از جمله ماب تازه، ویژگی‌ها، مکان زیرزمینی اتاق‌های آزمایشی و موارد دیگر را ارائه می‌کند. همچنین مناطق هیجان انگیز جدیدی را به ارمغان می‌آورد که می‌توانید با خوشحالی به کاوش و تجربه چالش‌های سرگرم کننده برای نشان دادن مهارت‌های رزمی خود بپردازید. انچنمت بریچ منحصراً برای سلاح جدید گرز (mace) طراحی شده است، یک سلاح کاملاً جدید که توسط بروز رسانی نسخه ۱.۲۱ به بازی اضافه شد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا در مورد چگونگی بدست آوردن این انچنمنت در بازی ماینکرفت و این که چه کاربردی دارد، بدانید.

انچنمنت بریچ (Breach) در بازی ماینکرفت چگونه است؟

سلاح جدید گرز که توسط انچنمنت بریچ در بازی ماینکرفت جادو شده است.

انچنمت جدید بازی ماینکرفت یعنی بریچ به سلاح گرز اجازه می‌دهد تا اثربخشی ارزش زره دشمن را تا ۱۵% در سطح ۱ کاهش دهد. این رقم با هر یک از سطوح این انچنمنت افزایش می‌یابد. در حالی که Breach 1 مقاومت زره دشمن را ۱۵% کاهش می‌دهد، Breach 4 بسیار قدرتمندتر است و مقاومت زره دشمن را ۶۰ درصد کاهش می‌دهد. از بریچ می‌توان برای مبارزه با ماب‌ها و بازیکنان زره پوش استفاده کرد، استفاده از آن روی ماب‌های معمولی مثل استفاده از لامبورگینی در کوچه‌های باریک است. برای اطلاعات بیشتر، در اینجا لیستی مختصر از همه کارهایی که Breach 4 انجام می‌دهد آورده شده است.

  • گرز با Breach 4 یک بازیکن کاملاً مسحور شده‌ی نتریت محافظت شده با زره را در هشت ضربه می‌کشد.
  • گرز با Breach 4 یک بازیکن کاملاً مسحور شده محافظت شده با زره چرمی را در هفت ضربه مهم می‌کشد.
  • گرز Breach 4 در صورت استفاده با افکت Strength 2، یک بازیکن کاملاً جادو شده از نتریت، آهن یا چرم را در چهار ضربه مهم می‌کشد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

چگونه می۲توان انچنمت بریچ را بدست آورد؟

انچنمنت بریچ سلاح جدید گرز را بسیار قدرتمند می‌کند.

بریچ را می‌توان از طریق انچنتینگ تیبل (enchanting table) بدست آورد و می‌توان آن‌ها را روی یک کتاب اعمال کرد تا آن را به یک انچنتد بوک (enchanted book) تبدیل کرد که می‌تواند برای طلسم کردن یک گرز استفاده شود. همچنین Breach را می‌توان از طریق کتاب طلسم شده آن، Form، که در ominous vault ها و در مکان‌های دیگری که کتاب‌های جادویی هستند، پیدا کرد. در ادامه نحوه بدست آوردن انچنمنت Breach از طریق روش ممکن است که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱) انچنتینگ تیبل (Enchanting Table)

روش اول کاملاً آسان است و باید از انچنتینگ تیبل استفاده کنید. دو اسلات روی آن وجود دارد و باید گرز را در سمت چپ و lapis را در سمت راست قرار دهید.

۲) انچنتینگ بوک (Enchanting Book)

روش دوم شما را ملزم می‌کند که در ماینکرفت در سراسر جهان در جستجوی انچنتد بوک Form شده شروع به جستجو کنید. شما می‌توانید آن را در مکان‌هایی که انچنتد بوک‌ها را دارند، پیدا کنید. هنگامی که این آیتم را پیدا کردید، می‌توانید انچنمنت بریچ را بسازید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *