انهدام سامانه گنبد آهنین با ابابیل ایرانی! (ویدیو)

طبق اظهارات منابع میدانی در جنوب لبنان، سامانه گنبد آهنین و جنگنده F-16 ارتش اسرائیل در رهگیری پهپادهای انتحاری ابابیل ۲ حزب الله ناکام بوده‌اند و پهپادهای انتحاری حزب الله به پایگاه بیت هیلل اصابت کرده‌اند.

حزب الله در این حمله سامانه‌های پدافندی گنبد آهنینی را هدف قرار داده که در حمله اخیر حزب الله به کفرجلعادی و کریات شمونه با بخشی از راکت‌ها و پهپادهای حزب الله مقابله کرده بودند. البته در جریان حملات روز گذشته جنگنده‌های F-15 ارتش اسرائیل نیز مشارکت داشتند.

حمله پهپادی امروز حزب الله به پایگاه بیت هیلل، ۴۱مین تهاجم پهپادی مقاومت لبنان علیه مواضع ارتش اسرائیل در جبهه شمال فلسطین اشغالی است.

ویدیوی رسانه‌ی حزب الله از لحظه شلیک و اصابت پهپادهای انتحاری ابابیل ۲ به مواضع ارتش اسرائیل در پایگاه بیت هیلل

پایگاه بیت هیلل مقر فرماندهی گردان السهل از تیپ ۷۶۹ شرقی ارتش اسرائیل است. همچنین گردان تجهیزات مهندسی مکانیکی تابع فرماندهی منطقه شمالی و نیروهای پشتیبانی گردان ۵۱ تابع تیپ گولانی در این پایگاه مستقر هستند.

در این پایگاه یک باند فرود بالگرد و یک سکوی سامانه پدافندی گنبد آهنین برای مواقع اضطراری وجود دارد. حزب الله مکان استقرار سامانه‌های گنبد آهنین را شناسایی کرده و با دو فروند پهپاد انتحاری ابابیل ۲ مورد حمله قرار داد که اصابت یکی از آنها در پایان این ویدیو نشان داده می‌شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نحوه دریافت وام فوری چگونه است؟ – ساناپرس

به گزارش . ساناپرس، بسیاری از متقاضیان تسهیلات بانکی برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *