انقلاب در باینری ایکس: پیشنهاد توکن سوزی ۷۴ درصدی و افزایش ۳۴ درصدی قیمت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم بازی‌های بلاکچینی باینری ایکس (BinaryX)، پیشنهاد سوزاندن ۷۴ درصد از توکن‌های BNX را ارائه کرده است. این اقدام باعث کاهش عرضه کل توکن و حرکت به سمت یک مدل ضدتورمی خواهد شد.

قیمت توکن باینری ایکس (BNX) پس از اعلام این خبر، با افزایش قابل توجه ۳۸ درصدی مواجه شده و در حال حاضر، در محدوده ۱.۶۵ دلار قرار گرفته است. این افزایش قیمت، ارزش بازار باینری ایکس را به ۶۰۳ میلیون دلار رسانده و حجم معاملات نیز با بیش از ۱۱۰ درصد افزایش و به ۶۶.۶۷ میلیون دلار رسیده است.

قابل توجه است که افزایش قیمت باینری ایکس مختص امروز نیست. این توکن در ۷ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد و در یک ماه گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

خرید سریع BNX!
با یک کلیک باینری ایکس (BNX) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BNX


اکنون افزایش فعالیت بازار می‌تواند باعث شود این توکن به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۱.۸۴ دلار نزدیک شود؛ اگرچه هنوز ۱۱ درصد پایین‌تر از آن سطح قرار دارد.

همه دارندگان توکن BNX این فرصت را خواهند داشت که در مورد این پیشنهاد تاریخی رأی دهند. با این حال هنوز تاریخ دقیق این رأی‌گیری مشخص نشده است.

با سوزاندن ۷۴ درصد از توکن‌های باینری ایکس، کل عرضه به ۱.۶۲ میلیارد کاهش می‌یابد، در حالی که ارزش بازار حدود ۵۸۰ میلیون دلار خواهد بود. این اقدام می‌تواند با کاهش عرضه موجب افزایش قیمت شود و همچنین با افزایش پذیرش، اثرات بلندمدت اقتصاد توکن را بهبود بخشد.

دارندگان باینری ایکس از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند و آن را گامی مثبت برای استفاده از روند صعودی اخیر بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند. بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها افت قیمت، اکنون شاهد ورود سرمایه جدید است و بیت کوین و آلت‌کوین‌ها در حال جبران ضررهای خود هستند.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد