انقلابی جدید در دنیای کریپتو و هوش مصنوعی؛ آرتور هیز به تیم کوالنت پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرتور هیز، از هم‌بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، به عنوان یک مشاور راهبردی به کوالنت (covalent)، یک استارتاپ متمرکز بر زیرساخت داده‌های بلاکچین، پیوسته است.

هدف او کمک به کوالنت برای تبدیل شدن به رهبر زیرساخت داده، به خصوص در اکوسیستم اتریوم و خدمت‌رسانی به صنعت هوش مصنوعی (AI) است.

هیز معتقد است توکن کوالنت (CQT) نسبت به رقبا ارزش‌ کمتری دارد و در تلاش است با پیوستن به این پروژه، به افزایش ارزش این ارز دیجیتال کمک کند. در همین راستا، او همچنین اعلام کرده که حقوق خود را در قالب توکن CQT دریافت خواهد کرد.

شرکت کوالنت، زیرساخت داده بیش از ۲۲۵ شبکه بلاکچینی، از جمله بیت‌کوین و اتریوم را فراهم می‌کند. این شرکت اخیرا ماشین وِی‌بک یا برگشت به زمان‌های بسیار دور (Wayback Machine) اتریوم را معرفی کرده که دسترسی دائمی به داده‌های تاریخی بلاکچین اتریوم را تضمین می‌کند.

این موضوع برای توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی که به داده‌های بلندمدت نیاز دارند، بسیار مهم است.

به گفته‌ گانش سوامی (Ganesh Swami) هم‌بنیانگذار و مدیرعامل کوالنت، بدون دسترسی به داده‌های غیرمتمرکز، مدل‌های هوش مصنوعی در معرض دستکاری و سوگیری قرار می‌گیرند. ماشین وِی‌بک کوالنت تضمین می‌کند که این داده‌ها به صورت غیرمتمرکز در دسترس باشند.

اکنون نقش هیز در کوالنت فراتر از مشاوره در حوزه‌ هوش مصنوعی است. او به عنوان یک مشاور تمام ‌عیار به کوالنت در زمینه‌های مختلف، از جمله اصلاح مدل کسب‌وکار و جذب مشتریان جدید، کمک خواهد کرد.

پس از اعلام خبر این همکاری در روز گذشته، قیمت توکن کوالنت با بیش از ۲۷ درصد افزایش به حدود ۰.۲۶ دلار رسید. اما در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۰.۲۲ دلار بازگشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته انقلابی جدید در دنیای کریپتو و هوش مصنوعی؛ آرتور هیز به تیم کوالنت پیوست! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *