انصارالله به دوران ناو‌های هواپیمابر پایان داد

اینترنشنال اینترست نوشت هزینه بالای ناو‌های هواپیمابر آنها را به اهدافی وسوسه انگیز تبدیل می‌کند و انصارالله ثابت کرد می‌تواند نیروی دریایی آمریکا را با موشک‌هایش از مواضع خود دور کند.

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، پایگاه تحلیلی اینترنشنال اینترست در مقاله‌ای با عنوان دوران ناو‌های هواپیمابر قدرتمند به پایان رسیده است، نوشت: استفاده از موشک‌ها و تسلیحات مافوق صوت در جنگ‌های مدرن به یک امر عادی تبدیل شده است.

 هزینه بالای ناو‌های هواپیمابر آنها را به اهدافی وسوسه انگیز تبدیل می‌کند و انهدام این ناو‌ها یا وارد کردن آسیب جدی به آنها میلیارد‌ها دلار هزینه برای آمریکا خواهد داشت و توانایی‌های نیروی دریایی این کشور را به طور جدی تضعیف می‌کند.

این مقاله می‌افزاید: حوثی‌ها در اواخر سال ۲۰۲۳ ثابت کردند که می‌توانند کل نیروی دریایی آمریکا را با موشک‌هایی که در اختیار دارند، از مواضع خود دور کنند. بی‌میلی پنتاگون برای استقرار کشتی‌های جنگی برای توقف حملات حوثی‌ها، این سیگنال را به رقبایی مانند چین فرستاده است که از ناوگان هواپیمابر آمریکا که زمانی ترسناک بود، نباید ترسی داشت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

طیب‌نیا: اکنون در بالاترین تورم ۸۰ ساله اخیر به سر می‌بریم / با اختلافات جدی بین ارکان نظام توفیقی حاصل نمی‌شود

علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم گفت: در حال حاضر بالاترین تورم ۸۰ ساله اخیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *