اندازه سیاره‌های بازی Star Wars Outlaws مشخص شد

اولین جنگ ستارگان جهان باز با ایده‌ی سفر به چند سیاره‌ی بزرگ در راه است. کارگردان بازی در مصاحبه‌ی تازه به اندازه نقشه و سیاره‌ها در بازی Star Wars Outlaws اشاره کرده و معتقد است که کیفیت از کمیت اهمیت بیشتری دارد. طراح‌های ارشد تصمیم گرفته‌اند تا یکی از مشکلات بازی‌های یوبی‌سافت را برطرف کند و دنیایی غنی و پر از اتفاقات و آیتم‌های جالب بسازند.

بازی جدید جنگ ستارگان شامل پنج سیاره بزرگ است. سؤال بزرگ طرفداران آن است که اندازه‌ی این سیاره‌ها چقدر خواهد بود؟ بسیاری نگران هستند که دنیای این بازی مانند Starfield پر از رویدادهای تکراری و بی‌هدف باشد. جولیان گرایتی، کارگردان و خالق اثر، اذعان کرده که هدف آنها، ساخت یک بازی بسیار بزرگ نیست. پیمایش سیاره‌ها اهمیت بیشتری دارد. اینکه فاصله‌ی دو سیاره چقدر است و پیمودن سطح یکی از آنها چقدر وقت لازم دارد. کارگردان در این مورد گفت:

«سفر به سیاره‌ی تاشورا، چهار تا پنج دقیقه بی‌وقفه وقت می‌خواهد، هر چند این زمان زیاد به نظر نمی‌رسد. اما وقتی شروع به سفر کنید، می‌بینید که زمان زیادی است و تازه وسط‌های سفر هم ممکن است به دلایلی منحرف شوید. بازی Assassin’s Creed Odyssey را هنگام خلق این اثر بررسی کردیم. آنجا یک سری مناطق مختلف روی نقشه داریم، تاشورا مثل این است که دو یا سه منطقه از نقشه‌ی بازی اودیسه را به هم متصل کرده باشیم.»

اندازه نقشه بازی Star Wars Outlaws

کارگردان بازی Star Wars Outlaws می‌گوید که سیاره‌ها آن‌چنان که بازی‌کنان فکر می‌کنند گسترده نیستند. یکی از این سیاره‌ها تنها به اندازه‌ی بخش از نقشه آساسینز کرید اودیسه است. جدا از تاشورا، چهار سیاره‌ی دیگر هم وجود دارند که البته اندازه‌ی آنها یکسان نیست. وسعت تاشورا و آکیوا به اندازه‌ی هم است. تاتوئین اما اندکی بزرگ‌تر است. در نتیجه سفر بین این سیاره‌ها با سفینه‌ی فضایی حداقل پنج دقیقه طول می‌کشد. دیگر سیاره‌ها دارای بافت شهری بیشتری هستند و سفر به آن مناطق با سفینه‌ی فضایی ممکن است ساده نباشد.

سازندگان بازی تلاش کرده‌اند که استار وارز آوتلاز، تجربه‌ای خطی‌تر و بهینه باشد. بازی‌های مدرن یوبی‌سافت معمولاً یک جهان بسیار بزرگ را ارائه می‌دهند که بخش بزرگی از آنها خالی از محتوای سرگرم‌کننده است. جولیان گرایتی ترجیح داده تا سیاره‌ی قابل پیمایش بسازد که حوصله‌ی بازی‌کنان را سر نبرد. باید دید آیا این بازی بالاخره می‌تواند مشکل بازی‌های جهان‌باز یوبی‌سافت را برطرف کند یا خیر.

وقایع بازی Star Wars Outlaws بین سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان رخ می‌دهند. تولید این بازی به پایان رسیده و می‌توان روز 30 اوت برابر با 9 شهریور از طریق کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 به دنیای جادویی آن سفر کرد.

منبع: Kotaku


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ انتشار بازی Hunt: Showdown 1896 اعلام شد

استودیو Crytek رسما از فصل جدید بازی Hunt Showdown رونمایی کرد. نسخه نسل جدید این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *