انتشار محتواهای جدید برای بازی Batman: Arkham Knight

با وجود آن که سومین اثر سری بتمن آرکام یعنی Batman: Arkham Knight در حدود ۹ سال پیش منتشر شده، به لطف طرفدارانی که همچنان از این بازی حمایت می‌کنند، محتوا‌های تازه‌ای در دسترس قرار گرفته است.

با بررسی صفحه بازی بتمن آرکام نایت در وب سایت NexusMods مشخص می‌شود که طرفداران این اثر نسبت به نبود برخی از لباس‌های بتمن و اسکین‌های بتموبیل ناراضی بوده و تلاش کرده‌اند که ضعف تیم سازنده را شخصا جبران کنند. یکی از این دست محتوا‌ها، لباس بتمن از رمان گرافیکی Batman Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth است. موارد اضافه شده به واسطه ماد، تنها به آثار مرتبط با بتمن محدود نمی‌شوند. طرفداران بازی Batman: Arkham Knight فراتر از مرز‌های دی سی حرکت کرده و لباس مایلز مورالس از انیمیشن Into The Spider-Verse را برای دانلود قرار داده‌اند. 

نسخه ریمستر شده بتمن آرکام نایت مانند یک بازی نسل دهمی به نظر می‌رسد

تقریبا یک دهه از زمان انتشار بازی بتمن آرکام نایت می‌گذرد و در حال حاضر نسخه کامپیوتر این اثر در پایدار‌ترین شرایط خود قرار دارد. در ماه‌های ابتدایی انتشار، بازی Batman: Arkham Knight در وضعیتی در دسترس قرار گرفت که روی پلتفرم پی سی به خوبی اجرا نمی‌شد. با این حال نسخه کنسولی آن شرایط به مراتب بهتری داشت. در نهایت به لطف انتشار چندین آپدیت و پچ، بالاخره مشکلات نسخه کامپیوتر بازی بتمن آرکام نایت رفع و هم‌اکنون رو انواع سخت‌افزار‌ها، از Steam Deck گرفته تا سیستم‌های مدرن قابل اجرا و تجربه است.

به کمک ماد می‌توانید بازی بتمن آرکام نایت را به عنوان مایلز مورالس تجربه کنید

بازی Batman: Arkham Knight محصولی از استودیو Rocksteady است که اخیرا با Suicide Squad: Kill the Justice League یکی از ضعیف‌ترین آثار چند سال اخیرا را منتشر کرده. بازی بتمن آرکام یکی از بهترین تجربه‌های تمام دوران بوده که در کنار دریافت جایزه‌های متعدد، ژانر بازی‌های ابر‌قهرمانی را متحول و زمینه ساخت آثاری مثل سری بازی‌های اسپایدرمن را فراهم کرده است.

بازی بتمن آرکام سیتی ریمستر را به صورت رایگان دانلود کنید

نظر شما در مورد بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و هنوز اقدام به تجربه آن می‌کنید؟ آیا تا‌کنون برای بهبود بازی بتمن آرکام نایت از ماد‌ها استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbible


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *