انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم

اخیراً در فستیوال انیمیشن Annecy حدود ۲۰ دقیقه از انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) به نمایش درآمد و دیدیم که برایان کاکس چگونه در نقش پادشاه اسطوره‌ای روهان یعنی هلم پُتک‌مُشت (Helm Hammerhand) ایفای نقش کرده است. داستان این انیمیشن حدود دو قرن قبل از اینکه بیلبو بگینز حلقه قدرت را پیدا کند و ماجراهای کتاب و فیلم هابیت آغاز شوند، رخ می‌دهد.

کارگردان این انیمه کنجی کامیامای افسانه‌ای است که شاهکارهای انیمه‌ای زیادی را در کارنامه دارد. او قرار است در این انیمیشن روایتگر درگیری بین پادشاهی روهان و دشمن قسم‌خورده آن یعنی Dunleding باشد. این جنگ باعث شد تا هلم و یارانش به قلعه‌ای در یک تنگه پناه ببرند که بعدها به اسم خود او یعنی هملز دیپ نامگذاری شد.

از چپ به راست: هرا، هلم پُتک‌مُشت، هالث و هاما

به تازگی فیلیپا بوینز که در نگارش فیلمنامه هر سه فیلم ارباب حلقه‌ها و همچنین سه‌گانه هابیت همکاری داشته، در مصاحبه‌ای با رسانه People نظرش را درباره ساخته شدن انیمه از روی دنیای سرزمین میانه بیان کرده است. او در این باره گفت:

چیزهایی وجود داشتند که ما نمی‌توانستیم در فیلم‌ها انجام دهیم یا اینکه انجام‌شان بسیار پرهزینه بود. عناصری در داستان‌سرایی که می‌توان در انیمه به شکل نفس‌گیری به نمایش گذاشت.

شخصیت هرا با صداپیشگی گایا وایز

این انیمیشن شخصیت پرنسس هرا (با صداپیشگی گایا وایز) را معرفی می‌کند. همچنین میراندا اتو که نقش ائووین را در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بازی کرده بود، به عنوان صداپیشه و راوی اصلی در این انیمیشن حضور خواهد داشت. در کنار کاکس، وایز و اتو، بازیگران دیگری از جمله لوک پاسکوالینو، لورین اشبورن، بنجامین وین‌رایت، لارنس اوبونگ ویلیامز، شان دولی، مایکل وایلدمن، جود آکوودیک، بلال حسنا و جانین دوویتسکی در انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم به صداپیشگی می‌پردازند.

ارباب حلقه‌ها ؛ معرفی روهیریم‌ها به عنوان خطرناک‌ترین اسب سواران سرزمین میانه

بوینز همچنین به تحسین صداپیشگی کاکس در نقش هلم پرداخت و گفت:

باید بگویم که کاکس در نقش پدر یک دختر واقعاً جالب و شگفت‌انگیز بود. با توجه به پویایی که در قلب این فیلم وجود دارد، این واقعا عالی است.

شخصیت وولف که صداپیشگی او را لوک پاسکوالینو بر عهده دارد.

انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم قرار است در اواخر سال جاری میلادی (۱۳ دسامبر) اکران شود. این انیمیشن به عنوان پیش‌درآمد سه‌گانه ارباب حلقه‌ها شناخته می‌شود که وقایع آن ۱۸۳ سال قبل است اتفاقات این فیلم‌ها رخ می‌دهند.

منبع: Gamespot


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید از ماد پک HazardousDaniel’s Unlimited ماینکرفت بدانید

HazardousDaniel’s Unlimited ماد پکی است که از زمان انتشارش جامعه طرفداران ماینکرفت را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *