انتشار تصاویر دیجیتالی از شاسی‌بلند شورولت کامارو خبرساز شد!

انتشار رندرهای دیجیتالی از شاسی‌بلند شورولت کامارو ۲۰۲۶ در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.


خاتمه تولید شورولت کامارو در پایان سال قبل و همچنین تبدیل دوج چارجر به محصولی برقی باعث شده فورد تنها بازیگر مهم در بازی خودروهای عضلانی باشد. موستانگ S650 فعلی اخیراً وارد مدل سال ۲۰۲۵ خود شده و قیمت مدل‌های ۸ سیلندر آن افزایش یافته‌اند. به نظر می‌رسد فورد به خوبی از موقعیت موجود استفاده کرده چراکه موستانگ تنها خودروی عضلانی بازار با پیشرانه ۸ سیلندر است و دوج چارجر جدید در آینده علاوه بر نسخه برقی در مدل بنزینی دارای پیشرانه ۶ سیلندر توربو خواهد بود.

ما می‌دانیم که به زودی خودروی عضلانی استلانتیس راهی بازار خواهد شد اما پاسخ جنرال موتورز به چارجر و موستانگ چه خواهد بود؟ همان‌طور که گفته شد تولید شورولت کامارو در اواخر سال ۲۰۲۳ متوقف شد و جنرال موتورز فعلاً چیزی درباره جانشین احتمالی این خودرو نگفته است. آمریکایی‌ها قبلاً به اختصار اظهار داشته بودند این پایان داستان کامارو نیست و به همین خاطر انتظار داریم نسل جدید آن در آینده توسعه یابد. البته به نظر نمی‌رسد کامارو جدید به این زودی‌ها پدیدار شود چراکه نسخه‌های پیش‌تولیدی آن اصلاً رؤیت نشده‌اند.

بدیهی‌ترین تصمیم جنرال موتورز برای کامارو در آینده می‌تواند عرضه نسل جدید یک خودروی عضلانی باشد و از آنجایی که چنین خودرویی باید با چارجر جدید و موستانگ فعلی رقابت کند بنابراین استفاده از قوای محرکه برقی و درون‌سوز تصمیمی منطقی خواهد بود. امیدواریم اگر چنین چیزی رقم بخورد شورولت از پیشرانه ۸ سیلندر نیز برای کاماروی جدید استفاده کند. با این وجود احتمال دارد که روش دیگری انتخاب شود و برخی شایعات حاکی از آن هستند که نسل بعدی کامارو شاید به یک کراس اور تبدیل شود.

هنوز صحت‌وسقم این شایعات مشخص نیست اما با توجه به محبوبیت بالای کراس اورها شاید شاسی‌بلند شورولت کامارو به محصول پرفروشی تبدیل شود. بی‌شک تولید نسخه برقی کامارو کراس اور رقیبی برای فورد موستانگ مک ای خواهد بود هرچند امیدواریم اگر تصمیم بر تولید کامارو شاسی‌بلند گرفته شود حداقل پیشرانه درون‌سوز نیز برای آن در دسترس باشد. صحبت از شاسی‌بلند شورولت کامارو شد و باید به تصاویر دیجیتالی‌ای اشاره ‌کنیم که در فضای مجازی خبرساز شده‌اند. طراح این رندرها از پروژه خود به عنوان فصل جدیدی در تاریخ کامارو نام می‌برد و اگر شورولت چنین خودرویی را تولید کند بی‌شک نظرات جنجالی زیادی پیرامون آن وجود خواهد داشت. نظر شما درباره شاسی‌بلند کامارو چیست؟ آیا آن را دوست دارید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آنچه از سوپراسپرت V8 لکسوس LFR می‌دانیم

لکسوس قصد تولید نسخهٔ جاده‌ای خودروی مسابقه‌ای GR GT3 را با پیشرانهٔ V8 توئین توربو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد