امیلیا کلارک و لوک ایوانز به جمع بازیگران سریال Criminal پیوستند

لوک ایوانز و امیلیا کلارک پس از توافق با آمازون قرار است در سریال Criminal به ایفای نقش بپردازند.

به‌تازگی مشخص شده است که لوک ایوانز و امیلیا کلارک به جمع بازیگران سریال Criminal پیوسته‌اند. جردن هارپر، نویسنده داستان‌های جنایی که برنده جایزه ادگار شده است و اد بروبیکر، نویسنده کمیک، مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه این سریال را بر عهده دارند. گفته می‌شود سریال Criminal جهان در هم تنیده‌ای از داستان‌های جنایی است و حماسه در هم تنیده چندین نسل از خانواده‌هایی که توسط جنایات و قتل‌های گذشته به هم گره خورده‌اند را روایت می‌کند.

لوک ایوانز نقش شخصیت اصلی سریال به‌نام تریسی لاولس را ایفا خواهد کرد. تریسی در سن ۱۸ سالگی زندگی خلافکارانه را کنار گذشت و به ارتش پیوست؛ بااین‌حال هنوز خون یک یاغی در قلب او پمپاژ می‌شود. امیلیا کلارک نیز نقش مالوری را بازی خواهد کرد؛ دزد مسلحی که در کار با اسلحه و بذله‌گویی مهارت دارد و بخشی از گروه ریکی لاولس است.

این زوج آخرین هنرپیشه‌هایی هستند که به سریال Criminal می‌پیوندند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به چارلی هانام، ریچارد جنکینز، جان هاکس، آدریا آرجونا، لوگان براونینگ، کادیم هاردیسون، پت هیلی، تیلور سل، گاس هالپر، آلیا کاماچو، مایکل ماندو، ماروین جونز سوم، مایکل خاویر و دومینیک برگس اشاره کرد. رایان فلک و آنا بودن کارگردانی چهار قسمت اول این سریال را بر عهده خواهند داشت.

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369862-evans-clarke-join-criminal/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد