امکان تمام کردن بازی God of War 3 با امولاتور ممکن شد

اگرچه امولاتور یا شبیه‌سازهای پلی‌استیشن 3 همانند RPCS3 می‌توانند تمامی بازی‌ها را اجرا کنند، اما عملکرد آنها به‌خوبی که گفته می‌شود نیست. شبیه ساز PS3 اجازه‌ی تجربه‌ی تمامی محتوای بازی را در اکثر مواقع نمی‌دهد. ایرادها و باگ‌ها جلوی یک تجربه‌ی مفرح را می‌گیرند. آپدیت تازه شبیه ساز پلی استیشن 3 باعث شده تا بتوان بازی God of War 3 را بدون مشکل از ابتدا تا آخر تجربه کرد.

شبیه ساز پلی استیشن 3‌ به‌منظور اجرای بازی‌های مهمی مانند متال گیر سالید 4 و گاد آو وار 3 به کار می‌رود. هر چند بازی‌کنان سال‌هاست از مشکلات و باگ‌های شبیه‌ساز گلایه داشته‌اند و بالاخره این مشکلات تا حدی زیادی رفع شده‌اند. امولاتور RPCS3 می‌تواند بازی محبوب خدای جنگ 3 را به‌خوبی اجرا کند و بالاخره ماجرای کریتوس در یونان باستان را پایان دهد. اتفاقی که تا چند وقت پیش، امکان‌پذیر نبود.

کاربران توییتر که به‌تازگی بازی God of War 3 را از طریق شبیه ساز روی کامپیوتر تجربه کرده‌اند، خبرهای خوبی برای پی‌سی گیمرها دارند. آنها نوشته‌اند که پس از سال‌ها، می‌توان خدای جنگ 3 را بدون مشکل از طریق امولاتور RPCS3 اجرا و تمام کرد. هر چند نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی وجود دارد. یک گیمر نوشته است که او با کارت گرافیک RTX 3060 توانسته حدود 60 فریم در ثانیه دریافت کند. هر چند میزان افت فریم قابل‌توجه است و این نشان می‌دهد که امولاتور، همچنان گزینه‌ی مناسبی برای تجربه بازی‌های PS3 نیست.

تجربه God of War 3 روی کامپیوتر با امولاتور

شرکت سونی طبق شایعات در حال توسعه شبیه ساز پلی استیشن 3 برای کنسول جدید پلی‌استیشن 5 است. هر چند آنها هنوز چنین ابزاری را ارائه نکرده‌اند و هیچ‌کدام از بازی‌های PS3، قابل‌اجرا روی سخت‌افزار مدرن نیستند. امولاتور نیز چندان کاربردی نیست و افت فریم در حین تجربه بازی‌های گرافیکی و خصوصاً نبردها قابل‌توجه است. راه دیگر برای تجربه بازی God of War 3، تهیه‌ی پلی‌استیشن 4 است و سونی، برنامه‌ای برای پورت کردن این اثر برای کامپیوتر ندارد.

مشکلات شبیه ساز پلی استیشن 3 خبر خوبی برای پی‌سی گیمرها نیست. چندین امولاتور پلی استیشن 4 در حال توسعه است و یکی از آنها توانسته بازی بلادبورن را تا حد منو اصلی اجرا کند. به نظر می‌رسد که راه بسیار طولانی تا تجربه‌ی بازی‌های PS4‌ روی کامپیوتر باقی مانده و به نظر، سخت‌افزار و سیستم بسیار قدرتمندی هم برای این کار نیاز است. گفتنی است توسعه شبیه ساز و استفاده از آن یک امر قانونی است، اما اجرای بازی که خریداری نشده، جرم حساب می‌شود. همین باعث شد تا نینتندو جلوی فعالیت امولاتور Yuzu‌ را بگیرد.

در صورتی که به دنبال تجربه God of War 3 روی کامپیوتر با امولاتور بودید، می‌توانید ماجراجویی را شروع کنید. آیا تابه‌حال موفق به تمام کردن این بازی از طریق امولاتور RPCS3 شده‌اید؟ تجربه‌ی خود را با بقیه در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

گزارش: پیشنهاد ۷,۵۰۰ دلاری راکستار برای استفاده از یک قطعه موسیقی در GTA 6

بنا بر گفته مارتین ویر (Martyn Ware)، از موسسین گروه موسیقی Heaven 17، شرکت Rockstar …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد