افزایش ۳۰ درصدی قیمت بایننس‌کوین! رشد BNB تا کجا ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس‌چین در آخرین به‌روزرسانی خود، شبکه آزمایشی لایه ۲ اوپی‌بی‌ان‌بی (opBNB) را راه‌اندازی کرده است. این راه‌حل جدید بر پایه او‌پی استک (OP Stack) بلاکچین اپتیمیسم (Optimism) و به منظور بهبود مقیاس‌پذیری ساخته شده است.

اوپی‌بی‌ان‌بی با افزایش قابل توجه سرعت تراکنش و کاهش هزینه‌ها، یک برگ برنده برای بایننس‌چین خواهد بود.

در همین حال، عملکرد توکن بایننس‌کوین (BNB) نیز امیدوارکننده بوده است. قیمت این توکن پس از حمایت شدن در سطح ۴۵۵.۲ دلار، حدود ۲۹.۴ درصد افزایش یافته است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


توکن BNB پس از رهایی از الگوی مثلث نزولی، موفق شد بر مقاومت ۵۷۲.۷ دلار غلبه کند. در حال حاضر، گاوها کنترل قیمت را در دست گرفته‌اند و سطوح مقاومت را آزمایش می‌کنند.

از طرفی، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) افزایش فعالیت معاملاتی این توکن را نشان می‌دهد که از رشد علاقه معامله‌گران به این توکن و اعتماد به پتانسیل رشد آن در آینده حکایت دارد.

شاخص سود باز معاملات مشتقات BNB با افزایشی ۰.۹۱ درصدی به ۵۳۸.۱۳ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت در بازار است.

حجم معاملات آپشن نیز با افزایشی ۶۸.۳۸ درصدی به ۲.۴۱ میلیون دلار و شاخص سود باز آن با جهشی ۲۹.۰۴ درصدی به ۳.۴۷ میلیون دلار رسیده است. نسبت معاملات لانگ به شورت بایننس‌کوین در صرافی بایننس نیز در حال حاضر به ۱.۹۹۵۸ رسیده که نشان‌دهنده افزایش فشار صعودی است.

در کنار همه این موارد، ارائه بلاکچین opBNB می‌تواند باعث افزایش استفاده از شبکه شود و به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قیمت عمل کند. در این صورت، قیمت بایننس‌کوین یکی پس از دیگری بر مقاومت‌ها غلبه خواهد کرد و به سقف تاریخی جدیدی خواهد رسید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد