افزایش ۱۴ هزار درصدی حجم معاملات روزانه شنتو! در بازار توکن CTK چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شنتو چین (Shentu Chain)، یک بلاکچین اثبات سهام امن است که از آن برای اجرای برنامه‌های کاربردی و حیاتی در حوزه‌های دیفای (DeFi)، ان‌اف‌تی (NFT) و غیره، استفاده می‌شود. شنتو چین، تعامل‌پذیری با سایر بلاکچین‌ها را اولویت خود می‌داند و در همین راستا، با بلاکچین‌های مختلفی همکاری کرده است.

طبق اعلام تیم شنتو، به‌روزرسانی شبکه اصلی این پروژه امروز، بین ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به وقت UTC (۴:۳۰ تا ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران) انجام خواهد شد.

در این میان، پلتفرم‌های مختلفی، از جمله صرافی گیت.آی‌او (Gate.io) اعلام کرده‌اند که از این به‌روزرسانی پشتیبانی کرده و در طول فرایند، واریز و برداشت‌های توکن شنتو (CTK) را محدود خواهند کرد. پس از این به‌روزرسانی، امکان واریز و برداشت ارز دیجیتال CTK در اسرع وقت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن شنتو طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش خیره‌کننده ۷۶ درصدی به ۱.۲۲ دلار و ارزش بازار آن به حدود ۱۶۵ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات این ارز دیجیتال در این مدت با جهش چشمگیر ۱۴ هزار درصدی به بیش از ۱۸۹ میلیون دلار افزایش یافته است. تحلیلگران و کارشناسان بازار، این افزایش قیمت را به ارتقای آتی این شبکه که تا ساعاتی دیگر به وقوع خواهد پیوست، نسبت داده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش ۱۴ هزار درصدی حجم معاملات روزانه شنتو! در بازار توکن CTK چه می‌گذرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هشدار کارشناسان درباره کاهش قیمت اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت اتریوم پس از افزایش ۱.۷۵ درصدی در آخر هفته گذشته، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *