افزایش ۱۰۰ و ۲۳ درصدی تولید ساینا و خودروهای تجاری و سودده سایپا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
گروه خودروسازی سایپا با انتشار دستاوردهای سه ماه اول سال جاری، اعلام کرد: به منظور اجرای استانداردهای 85 گانه که از سوی سازمان ملی استاندارد به خودروسازان ابلاغ شده، تولید محصولات کوییک GX، کوییک RGX، اطلس و سهند با موتور ارتقاء یافته که کاهش مصرف سوخت و آلایندگی را نیز به همراه دارد در دستور کار قرار داد و بر همین اساس در سه ماه اول با تولید بیش از 23 هزار دستگاه از این محصولات، توانست گام بلندی برای اجرای استانداردهای ابلاغی بردارد.


براساس این گزارش، گروه خودروسازی سایپا طی این مدت با توجه به تعهدات، تولید ساینا S دوگانه سوز را با رشد دو برابری از 9 هزار دستگاه سال قبل به حدود 19 هزار دستگاه رساند و پیش بینی می‌شود تولید این محصول تا پایان تیر به میزان مانده تعهدات، انجام و پس از آن محصول جدید ساینا دوگانه سوز GX (با موتور ارتقاء یافته) به بازار عرضه شود.


گروه سایپا همچنین با تولید حدود 32 هزار انواع محصولات تجاری رشد 23 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته (26 هزار دستگاه)، تجربه کرده است. علاوه بر این طی فصل بهار بیش از 4 هزار شاهین اتوماتیک تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشت.


تولید آزمایشی محصولات پروژه‌ای شاهین اتوماتیک پلاس و سهند نیز آغاز شده و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک تولید انبوه این محصولات شروع شود.

انتهای پیام

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود برنامه Screen Mirroring – Miracast برای اندروید

‏‏Screen Mirroring – All Mirror، به شما کمک می کند یک صفحه گوشی کوچک را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *