تیتر خبرها

افزایش فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین و شیبا اینو! چرا قیمت تغییری نکرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های ارز دیجیتال بار دیگر در پی اصلاح بازار پس از جهش اخیر، در حال جابه‌جایی‌ میم‌کوین‌هایی مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هستند. این دو توکن طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، افزایش قابل توجه تراکنش‌های بزرگ را تجربه کردند.

طبق داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، تعداد تراکنش‌های بزرگ (۱۰ هزار دلار و بیشتر) بین روزهای یکشنبه و دوشنبه، با جهشی ۴۹.۷۸ درصدی از ۱۰۳۰ به ۱۳۱۰ عدد افزایش یافت.

حجم این معاملات از ۹۲۱.۳۹ میلیون دلار (۶.۸۴ میلیارد DOGE) به ۱.۳۸ میلیارد دلار (۹.۹۱ میلیارد DOGE) رسید. با این حال، این افزایش حجم منجر به رشد قیمت نشده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، تعداد تراکنش‌های بزرگ شیبا بین روزهای یکشنبه و دوشنبه با جهش بیش از ۱۰۰ درصدی، از ۳۰ به ۷۵ عدد رسید.

حجم معاملات نیز از ۱۰.۱۸ میلیون دلار (۵۵۸.۷۳ میلیارد SHIB) به ۳۷.۵۷ میلیون دلار (۲.۱۴ تریلیون SHIB) افزایش یافت. قیمت شیبا نیز درست مانند دوج‌کوین پس از این افزایش حجم، رشدی را تجربه نکرده است.

علی‌رغم افزایش فعالیت نهنگ‌ها، تعداد آدرس‌های فعال روزانه رو به کاهش بوده که نشان‌ می‌دهد احساسات نهنگ‌ها هنوز به کل بازار گسترش نیافته است.

داده‌های اینتو‌دبلاک نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه دوج‌کوین در بازه زمانی یک‌روزه ۳.۲۹ درصد کاهش یافته و به تنها ۴۴۱۰۰ عدد رسیده و در همین حال آدرس‌های فعال روزانه شیبا اینو با افتی ۱۷.۷۱ درصدی به ۳۵۹۰ عدد کاهش یافته است.

در حال حاضر، ۷۸ درصد از دارندگان دوج‌کوین در سود، ۱۸ درصد در زیان و ۳ درصد در نقطه سربه‌سر قرار دارند. این ارقام برای شیبا به ترتیب ۵۲، ۴۵ و ۳ درصد است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توسعه‌دهنده ارشد شیبا خواستار ملاقات با ایلان ماسک! چه برنامه‌هایی در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم شیبا اینو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد