افزایش شدید فعالیت نهنگ‌های لایت‌کوین؛ منتظر ۱۰۰ دلاری شدن قیمت LTC باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم نوسانات ماه گذشته قیمت لایت‌کوین (LTC)، نهنگ‌های این ارز دیجیتال میزان انباشت خود را بیشتر کرده و در نتیجه، پایه محکمی برای افزایش قیمت در آینده تشکیل داده‌اند. در زمان نگارش این خبر، قیمت لایت‌کوین با ۰.۹۲ درصد افزایش به ۸۳.۲۴ دلار و ارزش بازار آن به ۶.۲۰ میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، در طول ۳۰ روز گذشته، نهنگ‌های لایت‌کوین ۲،۷۵۱،۶۳۳ توکن LTC جمع‌آوری کرده‌اند که نشان‌دهنده دیدگاه صعودی این گروه از سرمایه‌گذاران است.

شایان ذکر است، نهنگ‌ها تنها در روز ۱۰ می، بیش از ۹۰۰ هزار LTC خریداری نموده‌اند که بالاترین میزان انباشت روزانه از ماه فوریه محسوب می‌شود.

از ابتدای ماه می ۲۰۲۴، قیمت لایت‌کوین نسبتا ثابت مانده و تلاش‌ها برای غلبه بر مقاومت ۸۶ دلار بی‌ثمر بوده است. علی‌رغم انتشار شاخص‌های مثبتی مانند تورم کمتر از حد انتظار در ایالات متحده، علاقه سرمایه‌گذاران به لایت کوین در این هفته ضعیف باقی مانده است. با این حال، فعالیت‌ اخیر نهنگ‌ها می‌تواند قیمت این دارایی دیجیتال را به مرز ۱۰۰ دلار برساند.

در این میان، داده‌های نقشه حرارتی لیکوییدیتی کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که اگر قیمت لایت‌کوین از ۸۵.۹ دلار فراتر رود، بیش از ۵.۸ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت لیکویید خواهد شد.

در پاسخ، معامله‌گران شورت ممکن است اقدام به بستن پوزیشن‌های خود کنند که به طور بالقوه فشار فروش را در کوتاه مدت تشدید خواهد کرد.

با این وجود، اگر این معامله‌گران اقدام به ورود به پوزیشن‌های لانگ کنند، قیمت لایت‌کوین شانس زیادی برای شکستن مقاومت ۸۵.۹ دلار و در ادامه، حرکت به سمت ۱۰۰ دلار خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش شدید فعالیت نهنگ‌های لایت‌کوین؛ منتظر ۱۰۰ دلاری شدن قیمت LTC باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماجرای تریدر درستکاری که ۹۰ سولانای به اشتباه ارسال‌شده را به صاحب خود برگرداند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک معامله‌گر ارز دیجیتال نیجریه‌ای به نام فمی‌ آکینولا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *