افزایش سقف قرارداد با هدف دور زدن قانون است/ چرا اجازه نمی‌دهید فوتبال ایران هم زیبا شود؟/ این قوانین بازار پول زیرمیزی را رونق می‌دهد

پرویز برومند بازیکن سالهای نه چندان دور تیم های ملی و باشگاه استقلال با تجربه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در گفتگویی که با خبر ورزشی داشت، در ارتباط با موضوع افزایش سقف قراردادها از سوی یکی دو تیم اظهار داشت:

اینها همه ثابت می‌کند می‌خواهند اتفاقات غیرقانونی را قانونی جلوه بدهند. مشخص است، کسی که می‌خواهد ۱۰۰ میلیارد تومان روی سقف قرارداد بگذارد نگران بستن رسمی قرارداد با بازیکنانش است. نباید به این راحتی خودمان قانونی که وضع کرده‌ایم را به این سرعت زیر پا بگذاریم. این اصلاً قابل قبول نیست و نمی‌توان آن را پذیرفت.

وی همچنین درباره اینکه آیا خودش با موضوع سقف قرارداد موافق است یا مخالف توضیح داد:

به طور کلی من با موضوع سقف قرارداد مخالفم و اصلاً نمی‌دانم این قانون را چه کسی و به چه منظور تعیین کرد! هرکس هر چقدر در توان مالی اش باشد می‌تواند بازیکن بگیرد و هر کسی هم که ندارد طبیعتاً در جایگاه دیگری قرار می‌گیرد. البته با اینکه چهارچوبی برای این مسائل به وجود بیاید موافقم اما اینکه محدودیتی برای هزینه کردن به وجود بیاوریم فقط راه پرداختن پول‌های زیر میزی و مطرح شدن مسائلی مثل هوادار متمول و این قبیل مسائل را باز می‌کنیم. شخصا با این موضوع مخالفم و فکر می‌کنم به طور کلی نباید این موضوع تا این اندازه باعث شود فوتبال ما از زیبایی عقب بماند. خیلی از باشگاه‌ها می‌توانند با جذب بازیکنان بزرگ و نامی خارجی سطح فوتبال لیگ کشورمان را بالا ببرند اما در چنین شرایطی با این وضعیت این امکان برایشان به وجود نمی‌آید.

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کرده‌اید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد