افزایش حجم لب در خانه با مواد گیاهی و خانگی

افزایش حجم لب در خانه: یکی از نکات مهمی که باید بدانید آن است که داشتن لب‌های زیبا حتما احتیاج به تزریق و عمل کردن ندارد. زیباسازی لب بدون تزریق یک راهکار ساده و کم هزینه است که به شما برای داشتن لب‌های زیبا کمک می‌کند. با بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی مجله گفتنی باشید.

افزایش حجم لب در خانه

امروزه داشتن لب‌های صورتی و نرم خواسته هرکس مخصوصا خانم‌ها است. زیرا نه تنها به زیبایی انسان‌ها می‌افزاید بلکه نشان‌دهنده سلامت بدن است زیرا در مواردی خشکی شدید باعث ترک خوردگی و خون ریزی لب‌ها می‌شود. ما در ادامه چند راهکار طبیعی و عالی برای زیباسازی لب بدون تزریق به شما نشان می‌دهیم. در این بین استفاده از برخی رژلب‌های خاص نیز به شما در زیبا کردن لب‌هایتان کمک می‌کند.

 

لایه بردار عسل و شکر

افزایش حجم لب در خانه: یکی از راهکارهای مهم برای زیباسازی لب بدون تزریق از بین بردن پوست‌های مرده لب است. برای لای‌برداری سلول‌های مرده لب می‌توانید عسل و شکر را به اندازه کافی مخلوط کرده تا خمیر چسبنده‌ای بدست آید. حالا این مخلوط را به آرامی روی لب ماساژ دهید تا پوست‌های مرده را از بین برده و لب‌ها نرم شوند. البته در آخر استفاده از نرم کننده را فراموش نکنید.

زردچوبه و شیر

افزایش حجم لب در خانه: یکی دیگر از راهکارهای خانگی برای صورتی شدن لب ها ترکیب نصف قاشق چای خوری زرد چوبه و کمی شیر یا خامه است. این مواد را طبق چیزی که گفتیم حدود 5 دقیقه روی لب‌ها بمالید زیرا اسید لاکتیک موجود در شیر یا خامه برای روشن شدن ، رطوب دهی و نرم کردن لب‌های خشک، بسیار عالی است، در حالی که زرد چوبه به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی کنندگی بکار می‌رود.

آلوئه ورا

افزایش حجم لب در خانه: جالب است بدانید که آلوئه ورا به دلیل داشتن ویتامین E لب‌ها را خنک و هیدراته کرده به همین دلیل با استفاده از آلوئه ورا می توانید لب‌های خشک و ترک‌دار را بهبود بخشید.

گلبرگ

افزایش حجم لب در خانه: با استفاده از گلبرگ رز می‌توانید لب‌های روشن ،نرم داشته باشید. به همین دلیل حدود 6 یا 7 گلبرگ رز کوبیده شده را شب داخل شیر خیس کرده و آن‌ها را حدود 5 تا 10 دقیقه روی لب‌های خود بمالید.

پروتز لب در خانه با دارچین

افزایش حجم لب در خانه: دارچین برای لب و بزرگ کردن آن بسیار موثر است. بنابراین برای پروتز لب در خانه با این روش یک قاشق پر پودر دارچین را با کمی روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کرده و آن را روی لب‌هایتا بزنید. پسبعد از آن با این ترکیب لب‌های خود را ماساژ دهید تا احساس کنید لب‌های شما ملتهب شده و داغ شده است؛ در این زمان می‌توانید آن را از روی لب بشویید. این روش را می‌توانید در هفته چند بار تکرار کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اگه این کارها رو انجام بدهید حسابی دلبر می شوید!

خوابیدن با موهای فر: حفظ موهای فر در طول شب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد زیرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *