افزایش توجه فعالان بازار به توکن‌های دارایی‌های واقعی؛ ومیکس در حال خودنمایی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار آلت‌کوین‌ها در حال احیا است و در این شرایط، سرمایه‌گذاران باید با دقت بازار را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند از فرصت‌های احتمالی، نهایت استفاده را ببرند.

یکی از موضوعات ترند در این روزها، قابلیت همکاری شبکه‌های بلاکچینی و توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی است. در این بخش، یکی از ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد بالایی دارد، توکن ومیکس (WEMIX) است.

ومیکس یک پروتکل بلاکچینی غیرمتمرکز است که از اکوسیستم گسترده‌ای از پلتفرم‌های وب ۳ پشتیبانی می‌کند. این پروتکل بر تجربه کاربری، کار با پلتفرم‌های مختلف و ارائه خدمات متنوع، تمرکز دارد.

ومیکس با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و از مکانیسم اجماع اثبات اعتبار سهام (SPoA) استفاده می‌کند. این پروتکل از طریق حاکمیت زنجیره‌ای غیرمتمرکز توسط ۴۰ شریک شورای نود (NCP)، معروف به ۴۰ عجایب، امنیت بالایی را تضمین کرده و امکان انجام تراکنش‌های زیاد در هر ثانیه را فراهم می‌کند.

بر اساس داده‌های بازار، ومیکس در حال حاضر با قیمت ۱.۳۶ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۸۷ درصد رشد در یک سال گذشته دارد.

با اینکه نسبت نقدینگی ومیکس پایین و حدود ۰.۰۰۷۷ است، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشمگیر ۴۵۰.۴۹ درصدی به ۱۳.۵۲ میلیون دلار و ارزش بازار آن به ۴۹۱.۶۲ میلیون دلار رسیده است.

با وجود افزایش قیمت ومیکس، این توکن همچنان حدود ۲۰ درصد پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود قرار دارد. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن در وضعیت خنثی قرار دارد که نشان‌دهنده احتمال حرکت خنثی یا سایدوی است.

اکوسیستم ومیکس شامل چندین پلتفرم مهم، از جمله گیمینگ و شبکه اجتماعی مبتنی بر دائو (DAO) است. این اکوسیستم یک پروتکل برای استیبل‌کوین‌ها، خدمات دیفای و یک کیف پول غیرحضانتی را نیز ارائه می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش توجه فعالان بازار به توکن‌های دارایی‌های واقعی؛ ومیکس در حال خودنمایی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

غول ماینینگ بیت‌کوین به استخراج کاسپا روی آورد؛ آغاز دوران طلایی KAS؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته و به دنیال انتشار اخباری مبنی بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *