اعتصاب کارکنان سامسونگ هند احتمالا به‌زودی به پایان می‌رسد

کارکنان هندی سامسونگ در اوایل ماه جاری با هدف درخواست افزایش حقوق، پرداختی برابر برای کارکنانی که تجربه‌ی یکسانی دارند، پایان اضافه‌کاری اجباری، برنامه‌ی کاری هشت ساعته و به رسمیت شناختن اتحادیه، دست به اعتصابی نامحدود زدند. اکنون پس‌از گذشت تقریباً ۱۰ روز، پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شده است که نشان می‌دهد اعتصاب آن‌ها احتمالاً به‌زودی پایان خواهد یافت.

وزیر کار هند به NDTV گفت که اطمینان دارد مشکل بین سامسونگ الکترونیکس و کارکنان این شرکت به‌زودی حل خواهد شد. او می‌گوید: «می‌توانیم این موضوع را حل کنیم و اینکار را در اسرع وقت انجام خواهیم داد. چند سال پیش، کارگران فاکسکان مسئله‌ی غذای بهداشتی، آب و اسکان را مطرح کرده بودند. اکنون برای آن‌ها مجتمع مسکونی بزرگی با ظرفیت ۱۸٬۰۰۰ نفر ساخته‌ایم و بنابراین برای موضوع سامسونگ نیز راه‌حلی پیدا خواهیم کرد.»

پایان‌یافتن زودهنگام اعتصاب کارگران هندی سامسونگ برای این شرکت اهمیت زیادی دارد، زیرا فصل جشن‌های هند به‌زودی آغاز می‌شود؛ جایی‌که میزان تقاضا برای محصولات غول فناوری کره‌ی جنوبی بسیار افزایش خواهد یافت.

طبق گزارش‌های هفته‌ی گذشته، سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها و حفظ سود در بحبوحه‌ی کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان در هند، ۱۰ درصد از نیروی کار خود یعنی حدود ۲۰۰ نفر را در این کشور تعدیل خواهد کرد.


منبع: https://www.zoomit.ir/tech/426984-samsung-india-workers-strike-end-soon/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آپدیت HyperOS 2.0 شاید برای این گوشی‌های شیائومی منتشر شود

شیائومی در حال آماده‌سازی خود برای انتشار آپدیت HyperOS 2.0 است؛ آپدیتی که انتظار می‌رود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد