اظهار نظر آقای فیل اسپنسر درمورد کنسول دستی XBOX 

مایکروسافت بعدازظهر یکشنبه رویداد Xbox Games Showcase خود را برگزار کرد و در این رویداد نزدیک به 30 بازی و سه ورژن جدید از کنسول سری اکس و اس را معرفی کرد. با این حال، چیزی درمورد کنسول دستی مایکروسافت، Xbox Handheld، اعلام نشد. بسیار شایعه شده بود که این شرکت روی Xbox Handheld کار می‌کند. در مصاحبه ای با IGN، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به این رسانه گفت: آینده سخت افزار برای ما بسیار عالی و مهم است. کارهای زیادی تیم ما در مورد انواع مختلف سخت افزار و روش‌های مختلف برای انجام بازی‌ها می‌کند. من فوق العاده هیجان زده هستم. (رویداد) امروز در مورد بازی‌ها بود. اما زمانی میرسد که ما بیشتر در مورد پلتفرم صحبت خواهیم کرد و انتظار برای این زمان بسیار سخت است.

سپس از اسپنسر پرسیده شد که آیا این دستگاه جدید فقط یک سیستم برای اجرای بازیها بر اساس رایانش ابری خواهد بود و یا اینکه سخت افزار قابلیت نصب و اجرای بازیها را هم خواهد داشت. آقای اسپنسر گفت که انجام بازی‌ها بر روی سخت افزار واقعاً مهم است.

هیچ جدول زمانی در مورد زمان عرضه این کنسول دستی Xbox وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که اسپنسر وجود آن را انکار نمی‌کند، به نظر می‌رسد که اخبار بیشتری در مورد این سخت افزار منتشر خواهد شد.

The post اظهار نظر آقای فیل اسپنسر درمورد کنسول دستی XBOX  appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *