اطلاعیه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش كشور در خصوص برگزاری مرحله نهایی بیست ونهمین المپیاد علمی دانشجویی كشور در سال 1403

پیرو اطلاعیه مورخ 1403/04/07در خصوص اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور به اطلاع می رساند، مرحله نهایی این المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه 5 مردادماه سال 1403 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

1-    برنامه زمان‌بندی آزمون ها در درگاه مرکز المپیاد به آدرسhttp://Olympiad.sanjesh.org  قابل دریافت است.

2-    آزمون‌‌ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه 1403/05/05 از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدازظهر برگزار می شود.

3-    کارت شرکت در آزمون از روز دو‌شنبه تاریخ 1403/05/01 فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را پیرو اطلاعیه مورخ 1403/04/07 انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه ‌اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است.

4-    همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «كارت ورود به جلسه آزمون‌هاي المپياد» الزامی است.

5- منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الكترونيك olympiad@sanjesh.org  ارسال کنند.

6-    پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. 

7-    همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و ….. اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای اسکان شرکت‌کنندگان در آزمون وجود ندارد.

8-   استفاده از ماشین حساب  های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است.

9-   به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می باشد.

10-  همراه داشتن موبايل و هر گونه دستگاه‌هاي الكترونيكي حتي به صورت خاموش، جزوه، كتاب، برگه چرك‌نويس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

خواهشمند است متقاضیان با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی  این سازمان و دانشگاه‌های مجری را در برگزاری مطلوب المپیاد یاری نمایند. 


 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

لحظه تلخِ خداحافظی “حامد” از “یاسمن” در سریال لحظه گرگ و میش+ویدیو/ دیگر تنها گریه حالم را می داند…

این مطلب از صفحه وب گردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد سکانسی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *