اطلاعاتی از Aliens: Fireteam Elite 2 فاش شد

طبق اطلاعات فاش شده، بازی Aliens: Fireteam Elite 2 برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده و در دست ساخت قرار دارد.

سندی که به نظر می‌رسد حاوی اطلاعاتی درباره این بازی رونمایی نشده است، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. طبق سند مذکور، این بازی که فعلاً با اسم رمز Project Macondo به آن اشاره شده، قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ انتشار پیدا کند.

این بازی دنباله‌ای برای Aliens: Fireteam Elite خواهد بود و دارای حالت‌های جدیدی مانند Annihilation (نابودی) است که نوع خاصی از حالت Horde (بقا در مقابل انبوه دشمنان) به حساب می‌آید.

با استناد به این اطلاعات، برخلاف Aliens: Fireteam Elite، این بازی دارای شخصیت‌های از پیش تعیین شده خواهد بود و قرار نیست اثری از شخصی‌سازی کاراکتر در آن وجود داشته باشد.

از دیگر نکات قابل توجه در این سند می‌توان به تاکید بر عدم حضور هرگونه پرداخت درون برنامه‌ای، لوت باکس‌ها و یا سیستم گاچا اشاره نمود. همچنین، این بازی سیستم ویس چت اختصاصی نخواهد داشت و بازیکنان باید از برنامه‌های خارجی برای مکالمه با دیگر اعضای تیم خود استفاده کنند.

در طول فرایند ساخت بازی‌ها، اسناد مختلفی بسته به مرحله‌ تولیدی که بازی در آن قرار دارد، نوشته و تنظیم می‌‌شود. این سند که با توجه به اطلاعات آن می‌توان گفت که در مراحل اولیه تولید ‌آماده شده، ممکن است قدیمی باشد و جزئیات بازی تا زمان انتشار تغییر پیدا کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اطلاعاتی از روند توسعه بازی بعدی The Witcher منتشر شد

شرکت CD Projekt امروز گزارش مالی مربوط به نیمه نخست ۲۰۲۴ را منتشر کرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد