اشاره مجدد جی تی ای آنلاین به جزئیات جی تی ای VI

شرکت راک‌استار که همین چند روز پیش با استفاده از به روز رسانی جدید جی تی ای آنلاین به بازی جی تی ای VI اشاره کرد بود، به صورت مجدد این کار را انجام داده است. حساب رسمی این شرکت تصویری مربوط به GTA Online را به اشتراک گذاشته که در لفافه به نسخه جدید مجموعه اشاره دارد.

از آنجایی که تنها چندین ماه تا عرضه جی تی ای VI فاصله داریم (اگر تاخیری صورت نگیرد)، انتظار می‌رود که شرکت راک‌استار هرچه سریع‌تر کمپین تبلیغاتی خود را راه بیندازد. در حال حاضر مدت‌ها از عرضه تریلر معرفی جی تی ای جدید می‌گذرد و با بررسی کردن تک‌تک فریم‌های آن به اطلاعات جالبی رسیده‌ایم؛ اما دیگر چیزی برای پیدا کردن باقی نمانده و همگی منتظر اطلاعات جدید هستیم.

جی تی ای VI به بهشت ماشین‌های Off-Road تبدیل خواهد شد

یکی از مواردی که می‌تواند هیجان به وجود آمده حول محور بازی GTA VI را افزایش دهد یک تریلر گیم‌پلی است؛ ویدیویی که به ما نشان دهد محصول نهایی چگونه به نظر خواهد رسید. در طرفی دیگر و از آنجایی که شرکت تیک تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گیمز، می‌خواهد در چند روز آینده جزئیات سال مالی خود را منتشر کند همگی منتظر دست پیدا کردن به اطلاعات موثقی هستیم. البته که این انتظار بی‌دلیل هم نیست و ما در گذشته در شرایطی مشابه اطلاعات جدیدی در مورد رد دد ردمپشن و نسخه‌های قبلی جی تی ای به دست آورده‌ایم.

از طرفی دیگر سامر گیم فست در راه است و بدون شک نمایش‌های بزرگی را به همراه خواهد داشت؛ ولی شرکت راک‌استار همیشه نشان داده که راه منحصر به فرد خود را می‌رود و زیاد کاری با سایرین ندارد. حال به نظر می‌رسد این نظریه درست است و شرکت مذکور به شکل مخفیانه‌ای و از طریق به روز رسانی جدید جی تی ای آنلاین، اشاره مستقیمی به جی تی ای VI داشته است.

به روز رسانی جدید جی تی ای آنلاین که با محوریت ماموریت‌های جدید Superyacht Life Missions در دسترس قرار می‌گیرد، به همراه چهار تصویر جالب به اشتراک گذاشته شده است. هرچند که این چهار تصویر در نگاه اول معمولی و بدون نکته‌‌ای خاص به نظر می‌رسند، اما با بررسی دقیق و نگاهی عمیق‌تر شامل جزئیات جالبی می‌شوند. شما می‌توانید در ادامه شاهده این تصاویر باشید:

یکی از این تصاویر که یک خانم را در حال جت‌اسکی سواری به تصویر می‌کشد، نگاه ما را به سمت تی‌شرت او جذب می‌کند. طراحی تی‌شرت این شخصیت شباهت غیرقابل انکاری به حال و هوا و تم جی تی ای VI دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. تصویر دیگری که یک خانم هودی آبی رنگی به تن کرده شامل نکته مشابهی می‌شود؛ چرا که بازهم با حال و هوا و تم وایس سیتی طراحی شده است.

آپدیت جدید جی تی ای V با حال و هوای بازی جی تی ای VI و مسابقات فرمول یک

تصویر دیگری که در طی آن یک مرد با عینک آفتابی و موهای بافته شده دیده می‌شود، حاوی نکته جالبی است. این فرد که پیراهنی با عبارت Dock Tease به تن کرده، ظاهرا اشاره‌ای غیر مستقیم به تریلر جی تی تی VI است که با کمی تفکر به یاد صحنه مشابه خواهید افتاد. هرچند که این جزئیات و شباهت‌ها ممکن است در نگاه اول اتفاقی به نظر برسند، اما نباید فراموش کرد که در مورد راک‌استار گیمز صحبت می‌کنیم؛ شرکتی که هیچ کاری را بدون دلیل انجام نمی‌دهد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Survivors of Ragnarok برای کامپیوتر

آموزش نصب نسخه TENOKE  بازی کامپیوتر Nordic Ashes: Survivors of Ragnarok : دقت داشته باشید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *