اسکورپیون احتمالا به بازی MultiVersus اضافه می‌شود

امروز از شخصیت ایجنت اسمیت برای بازی مولتی ورسس رونمایی شد و به نظر می‌رسد که در آینده نیز اسکورپیون به MultiVersus می‌آید. 

بازی MultiVersus پس از یک نسخه بتا که از جولای 2022 تا ژوئن 2023 برگزار شد، در ماه می بر روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس مجددا منتشر شد. شایعاتی درباره حضور اسکورپیون از سری بازی Mortal Kombat در بازی MultiVersus شنیده شده است. مدیر انجمن استودیو Player First Games به یک پست در توییتر که یک طرح مفهومی از اسکورپیون را شامل می‌شود، نشان داده است. 

او با اینکار این شایعات را تایید نکرد، اما همین برای هیجان زده شدن طرفداران کافی است. با توجه به اینکه کمپانی برادران وارنر، مالک فرانچایز Mortal Kombat و استودیو NetherRealm، توسعه‌دهنده آن، محسوب می‌شود، حضور اسکورپیون در MultiVersus کاملا منطقی و محتمل است.

 پس از بازگشت این بازی رکورد 114,515 بازیکنان همزمان را در استیم ثبت کرد، اما این عدد به‌تدریج کاهش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته به 6,030 نفر رسیده است. Player First Games در حال کار روی عرضه به‌روزرسانی 1.05 برای مولتی ورسس در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر) است. 

از طرف دیگر طرفداران Mortal Kombat منتظر رونمایی از Kombat Pack 2 و بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 1 از سوی استودی NetherRealm هستند. بنبرا گزارش دیتامینرها به نظر می‌رسد که شش شخصیت جدید در راه Mortal Kombat 1 هستند.


منبع: https://vigiato.net/p/480541

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مایکروسافت در فکر تعدیل نیرو دوباره است

صنعت بازی‌های ویدئویی یک سال بسیار سخت را سپری می‌کند و شایعات به این اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *