اسکوئر انیکس تهاجمی‌تر خواهد بود، بازی‌های AAA را چند پلتفرمی خواهد کرد و توسعه‌ی چند بازی را لغو کرده است

اسکوئر انیکس یک استراتژی تجاری میان‌مدت را اعلام کرده است که شامل ساخت بازی‌های AAA چند پلتفرمی است. اسکوئر انیکس این استراتژی را Square Enix Reboots and Awakens نامیده است، این شرکت یک استراتژی سه ساله ارائه می‌کند که امیدوار است به رشد بلندمدت منجر شود.

یکی از ارکان این طرح، تقویت ارتباط با مشتری است که اسکوئر انیکس را به سمت چند پلتفرمی شدن سوق می‌دهد. این استراتژی می‌گوید که Square Enix به شدت یک استراتژی چند پلتفرمی را دنبال خواهد کرد که شامل پلتفرم های نینتندو، پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی است. با انجام این کار، این ناشر می‌تواند محیطی بسازد که مشتریان بیشتری بتوانند از عناوین این شرکت به خصوص فرنچایزهای اصلی و عناوین AAA و پرمخاطب لذت ببرند. به نظر می رسد این طرح جدید نشان می‌دهد بازیهای انحصاری برای یک پلتفرم، ممکن است دیگر به نفع اسکوئر انیکس نباشد و حتی ممکن است در حال برنامه ریزی برای انتشار برخی از عناوین قبلی خود برای کنسول‌های ایکس باکس، نینتندو و رایانه‌های شخصی در قالب‌های جدید باشد.

اسکوئر انیکس در جای دیگری از این طرح تاکید می‌کند که باید از کمیت به کیفیت تغییر کند و روی ارائه بازی‌هایی تمرکز کند که بازیکنان بیشتری از آن لذت می‌برند. هدف آنها عرضه‌ی عناوینی است که هیجان را تضمین می‌کند که وفاداری به برند Square Enix را تقویت کند و اولویت اصلی را بر رضایت مشتریان خود قرار دهد و با انتشار منظم عناوین AAA، طرفداران قدیمی و جدید را برای فرنچایزهای اصلی خود حفظ کرده و تقویت کند.

به نظر می‌رسد این طرح نتیجه اعلامیه‌ای است که در جریان کنفرانس نتایج مالی اسکوئر انیکس در فوریه منتشر شد، جایی که رئیس شرکت، Takashi Kiryu، گفت که این شرکت در حال انجام یک بازنگری اساسی از روند توسعه پروزه‌های خود برای بهبود کیفیت بازی‌هایش است و اطلاعات بیشتری در بهار ارائه خواهد شد.

در آخرین نتایج مالی خود که امروز منتشر شد، ناشر تأیید کرد که تعدادی از پروژه‌ها را لغو کرده است زیرا با رویکرد بازنگری شده گروه در توسعه بازی‌های HD ناسازگار هستند. در این رویکرد جدید تمرکز شرکت بر اهدافی مانند توسعه‌ی چند پلتفرمی و تقویت توسعه داخلی است.

The post اسکوئر انیکس تهاجمی‌تر خواهد بود، بازی‌های AAA را چند پلتفرمی خواهد کرد و توسعه‌ی چند بازی را لغو کرده است appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *